Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Lomailu - Working holiday - Backpack => Aiheen aloitti: Eip - syyskuu 24, 2007, 18:39

Otsikko: Working holiday ja Berliinin suurlähetystö
Kirjoitti: Eip - syyskuu 24, 2007, 18:39
Heps!


Hain immi.gov.au:n sivuilla itselleni wh-viisumia.. Mun pitää lähettää terveydentilastani lisäselvitys. Lähetänkö sen Berliiniin? Näin olen ymmärtänyt, mutta haluaisin vielä varmistuksen, ettei sitten tule väärään paikkaan tietojaan läheteltyä. Lomakkeessa 160EH kysytään: "Have you lodged a visa application?" "Yes, which office?" Menikö hakemukseni automaattisesti Berliiniin, koska olen suomalainen?

Tiedonmurusista kiitollisena,
Eip  :pepsodent