Moi!
Yritin kaivella hakulaatikosta mutta en onnistunut löytämään vastausta kysymykseeni. Elikkä siis olen ilmeisesti poistanut WH-viisumista tulleen sähköpostin, ainakaan en enää löydä sitä mistään kun just tyhjensin roskakorinkin. Mulle tulee paljon roskapostia että liekkö siinä samassa mennyt kun olen niitä hävittänyt. :confuse Tarvitseeko tätä sähköpostia mihinkään? Eihän koko viisumi voi olla yhden mailiin tulleen postin varassa? ??? Ja tarviiko lentokentälle ottaa mitään tositteita vai näkeekö ne sieltä jostain että mulla on viisumi? Sori olen vielä vähäsen pihalla tästä touhusta. :) ???
https://www.ecom.immi.gov.au/inquiry/query/query.do?action=eVisa, tuolta pystyy tulostamaan uuden, uuden TRN:n saat:
If you do not know your Transaction Reference Number, you can send a request to the Department for this information to be supplied to you. You must have an email contact address to use this facility.
Mulla sita ei kertaakaan kysytty mutta hyva pitaa mukana.
Mina myos tuhosin sen sahkopostin seka Transaction Reference Numberin, mutta koska se on electronic visa niin tiedot olivat taalla paassa kun saavui enka niita tarvinut.
Suurkiitokset teille!
Mutta koska sain vasta tänään laitettua kyselyä tonne tosta TRN:stä niin kestääköhän niillä kauan? Lähtö on noin viikon päästä. Ei kyllä kukaan ole sanonut että tätä jossain kysyttäisiin mutta mitäpäs sitten jos kysytäänkin :-X
Huoh kun kaikki asiat jääpi taas viimetinkaan.. Ei vaan opi ei.
Hanna
En oo vieläkään kuulunut mitään tosta ku oon laittanu kyselyn.. Laitoin tänään uuden mutta tuskimpa kerkee mitään tulla ja huomenaamuna on jo lähtö ??? ??? ???
Kysytäänkö tota siis oikeasti jossain? Alkaa paniikki iskemään että koko reissu menee tän takia puihin. :nuttu:
Siinä s-postissa lukee suunnillen näin:
ensiksi tulee henkilötiedot, passinumero, trn yms.
This is to advise that you have been granted an Electronic Working Holiday Visa, Subclass 417, on 18 July 2007.
This letter contains important information about this visa.
VISA GRANT NUMBER The visa grant number is xxxxxxxxx. This is the unique number assigned to the visa. You should keep this visa grant number with you, as you may have to provide it to the Department of Immigration and Citizenship (DIAC) during the life of the visa...
oi olla tärkeäkin.. mutta luulisi asioiden hoituvan ilmanki tuota numeroa
Ja loppupätkä sitä sähköpostia on viisumin ehtoja eli mitä saa tehä ja mitä ei...
Eli ei stressiä...
Huh mitaan ongelmaa ei onneksi tullutkaan, ei sita edes kysytty :)