Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Lomailu - Working holiday - Backpack => Aiheen aloitti: Qpardi - elokuu 07, 2007, 18:59

Otsikko: yhdensuuntaisista...kiire :)
Kirjoitti: Qpardi - elokuu 07, 2007, 18:59
moi...

voi olla et taalla on jo aiheesta ollu keskustelua mut oon sen verran laiska enka oo ennen kayny et laitan nyt uudestaan...

oon ollu vuoden ausseissa ja meen suomeen 3vkon "lomalle" tarkoituksena palata takaisin ja kayttaa myos toisen vuoden viisumi...

lentoreittini on helsinki-thaimaa-sydney...mutta lippu on yhdensuuntainen...eli paastaako australian tulli maahan ilman paluulippua? tarkoituksena on kuitenki olla toissa mahdollisimman paljon eli rahat kylla saan lippuun sitten kun on tarve...

asialla on kiire kun lahden maasta ens sunnuntaina...eripaikoissa ollaan hieman erimielta asiasta...onko kellaan kokemusta? tartteeko valmistella plan b jos homma menee pieleen?

kiitos
Otsikko: Vs: yhdensuuntaisista...kiire :)
Kirjoitti: Jaaks - elokuu 07, 2007, 19:12
Lainaus käyttäjältä: Qpardipaastaako australian tulli maahan ilman paluulippua?

Tulli ei ole kiinnostunut paluu- tai muistakaan lipuista, mutta Immigration on  :)

Kylla paastaa, jos kysyttaessa voi osoittaa tarpeeksi varallisuutta:

LainaaThey should have a return ticket or sufficient funds for a return or onward fare as well as sufficient funds for the initial stage of their stay.

Tuo "sufficient funds for onward fare" voi olla niinkin vahan kuin lentolippu Uuteen seelantiin  :pepsodent