meitsi on tallainen 24v neitonen , jonka aussi-ukko ei ota innostuakseen lahtea sydneyyn, joten harkitsen matkaamista yksin ,ellei taalta loydy seuraa?:) jetstarilla oilsi tarjous, 4 yota (kahden hengen huoneessa) 3:n hinnalla+ lennot= n.$300. Muutenkin olisi kiva tormata suomalaisiin taalla , kun aika kay hieman pitkaksi kun toistaiseksi olen vain kotivaimona tuolle miehelle:)
Kutsuisin sut kylaan jos asuisin viela Sydneyssa. ;) Mutta nyt siis valiaikaisesti muualla. Ens syyskuusta lahtien kuitenkin luultavasti taas niilla main joten jos et oo viela siihen mennessa paassy Sydneyssa kaymaan, ota yhteytta. :XXXX
ok kiitti:) Epaselvaa viela olenko taalla enaa syyskuussa, mutta kiitoksia paljon vieraanvaraisuudestasi :pepsodent