Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Lomailu - Working holiday - Backpack => Aiheen aloitti: juliet24 - kesäkuu 15, 2007, 13:11

Otsikko: melbourne - sydney:)
Kirjoitti: juliet24 - kesäkuu 15, 2007, 13:11
 meitsi on tallainen 24v neitonen , jonka aussi-ukko ei ota innostuakseen lahtea sydneyyn, joten harkitsen matkaamista yksin ,ellei taalta loydy seuraa?:) jetstarilla oilsi tarjous, 4 yota (kahden hengen huoneessa) 3:n hinnalla+ lennot= n.$300.  Muutenkin olisi kiva tormata suomalaisiin taalla , kun aika kay hieman pitkaksi kun toistaiseksi olen vain kotivaimona tuolle miehelle:)
Otsikko: Vs: melbourne - sydney:)
Kirjoitti: -mardis- - kesäkuu 18, 2007, 11:21
Kutsuisin sut kylaan jos asuisin viela Sydneyssa. ;) Mutta nyt siis valiaikaisesti muualla. Ens syyskuusta lahtien kuitenkin luultavasti taas niilla main joten jos et oo viela siihen mennessa paassy Sydneyssa kaymaan, ota yhteytta.  :XXXX
Otsikko: Vs: melbourne - sydney:)
Kirjoitti: juliet24 - kesäkuu 19, 2007, 10:50
ok kiitti:) Epaselvaa viela olenko taalla enaa syyskuussa, mutta kiitoksia paljon vieraanvaraisuudestasi :pepsodent