Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Lomailu - Working holiday - Backpack => Aiheen aloitti: mikam - kesäkuu 12, 2007, 16:46

Otsikko: Onko ikäraja tiukka vai onko siinä joustomahdollisuutta
Kirjoitti: mikam - kesäkuu 12, 2007, 16:46
Moi

Tuo Working Holiday viisumi oli yksi asia mitä harkitsin ja katselin jotta pääsisi Australiaprojektin kanssa konkreettiseen alkuun (saisi jalan oven väliin). Hylkäsin sen koska olen 31-v ja siinä sanottiin että raja on 30-v. Näillä sivuilla on kuitenkin niin paljon Australiatietäjiä että ajattelin ettei maksa mitään kysyä varmuuden vuoksi että onko kyseisen viisumin saaminen 31-v:nä mahdotonta ?

T:Mika
Otsikko: Vs: Onko ikäraja tiukka vai onko siinä joustomahdollisuutta
Kirjoitti: Raiwå - kesäkuu 12, 2007, 17:25
Mika,

Jos olet täyttänyt 31v et voi hakea kyseistä viisumia.

Varmistaa


:coolh
Otsikko: Vs: Onko ikäraja tiukka vai onko siinä joustomahdollisuutta
Kirjoitti: mikam - kesäkuu 12, 2007, 17:37
Moi

Kiitoksia infosta. Sitten vaan jatkan nöyränä 136 papereiden niputtamista ja pidän jäitä hatussa :)
Otsikko: Vs: Onko ikäraja tiukka vai onko siinä joustomahdollisuutta
Kirjoitti: Raiwå - kesäkuu 12, 2007, 17:48
Mika ;)

Näin se homma etenee  :nuttu:

Ja joskus sitten iloisena katsot takaisin tähän päivään, ja toteat tehneesi jotain sellaista johon ei kovin usea uskalla ryhtyä.

Onnea matkaan toivottaa



:coolh