Moi
Tuo Working Holiday viisumi oli yksi asia mitä harkitsin ja katselin jotta pääsisi Australiaprojektin kanssa konkreettiseen alkuun (saisi jalan oven väliin). Hylkäsin sen koska olen 31-v ja siinä sanottiin että raja on 30-v. Näillä sivuilla on kuitenkin niin paljon Australiatietäjiä että ajattelin ettei maksa mitään kysyä varmuuden vuoksi että onko kyseisen viisumin saaminen 31-v:nä mahdotonta ?
T:Mika
Mika,
Jos olet täyttänyt 31v et voi hakea kyseistä viisumia.
Varmistaa
:coolh
Moi
Kiitoksia infosta. Sitten vaan jatkan nöyränä 136 papereiden niputtamista ja pidän jäitä hatussa :)
Mika ;)
Näin se homma etenee :nuttu:
Ja joskus sitten iloisena katsot takaisin tähän päivään, ja toteat tehneesi jotain sellaista johon ei kovin usea uskalla ryhtyä.
Onnea matkaan toivottaa
:coolh