Meitsi sai toita brisbane domestic airportin subwaysta, alkaen ens maanantaina aivan kokopaivaisesti :pepsodent
niin etta jos joku kayttaa ko. kenttaa, niin patonkia voi tasta lahtien tilata aivan suomeksi. tosin kannattanee ensin tarkistaa, onko palveleva henkilo suomalaisen nakoinen ;)
Murde :)
Mitkä silmäänpistävät tuntomerkit annat Suomalaisesta?
Ettei tarvis kysellä :-X
Meikäläistä kun on aina veikattu britix, ennenku suuni avaan ja alan takaisin v....uileen >:D
:coolh
No siis,
En ole viela nahnyt tyokavereitani kunnolla, mutta voin lyoda aivan mita tahansa vetoa, etta olen ainoa suomalaisen nakoinen ihminen. Oikeastaan aika stereotyyppi; blondi kuontalo ja ei mainittavaa rusketusta :pepsodent
Happy working, kylla se on aika hienoa sitten kun CV:ssa voi elvistella "Sandwich Artistilla" 8)