Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Lomailu - Working holiday - Backpack => Aiheen aloitti: stuartmurdoch - kesäkuu 01, 2007, 19:42

Otsikko: suomalaista asiakaspalvelua brisbanen kentalla
Kirjoitti: stuartmurdoch - kesäkuu 01, 2007, 19:42
Meitsi sai toita brisbane domestic airportin subwaysta, alkaen ens maanantaina aivan kokopaivaisesti  :pepsodent
niin etta jos joku kayttaa ko. kenttaa, niin patonkia voi tasta lahtien tilata aivan suomeksi. tosin kannattanee ensin tarkistaa, onko palveleva henkilo suomalaisen nakoinen  ;)
Otsikko: Vs: suomalaista asiakaspalvelua brisbanen kentalla
Kirjoitti: Raiwå - kesäkuu 02, 2007, 18:41
Murde :)

Mitkä silmäänpistävät tuntomerkit annat Suomalaisesta?
Ettei tarvis kysellä  :-X

Meikäläistä kun on aina veikattu britix, ennenku suuni avaan ja alan takaisin v....uileen  >:D


:coolh
Otsikko: Vs: suomalaista asiakaspalvelua brisbanen kentalla
Kirjoitti: stuartmurdoch - kesäkuu 02, 2007, 19:28
No siis,

En ole viela nahnyt tyokavereitani kunnolla, mutta voin lyoda aivan mita tahansa vetoa, etta olen ainoa suomalaisen nakoinen ihminen. Oikeastaan aika stereotyyppi; blondi kuontalo ja ei mainittavaa rusketusta  :pepsodent
Otsikko: Vs: suomalaista asiakaspalvelua brisbanen kentalla
Kirjoitti: Disturbance - kesäkuu 06, 2007, 14:36
Happy working, kylla se on aika hienoa sitten kun CV:ssa voi elvistella "Sandwich Artistilla"  8)