Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Kysymyksiä => Aiheen aloitti: Dinsq - huhtikuu 29, 2007, 21:08

Otsikko: ratsastusta canberrassa
Kirjoitti: Dinsq - huhtikuu 29, 2007, 21:08
heippa hei
tietaako kukaan missa pain canberraa  paasisi ratsastamaan hevosilla?
:)
Otsikko: Vs: ratsastusta canberrassa
Kirjoitti: jounij - toukokuu 01, 2007, 00:38
Vastataanpa täälläkin, niin muutkin kiinnostuneet löytävät vastauksen joskus tulevaisuudessa. Tässä on parin isomman ratsastuskeskuksen yhteystiedot:

National Equestrian Centre Kerrabee, 919 Cotter Rd, Weston Creek ACT, (02) 6288 5555

ja mielestäni maisemiltaan parempi heti ACT:n luoteispuolella NSW:ssä oleva

Noble Park, Spring Range Rd, via Hall 2618, (02) 6230 2425

Näillä molemmilla alueilla on myös muita ratsastusta tarjoavia paikkoja.


Myös kirjallisesti vastailee