Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Sekalaiset aiheet => Aiheen aloitti: meikalainen - marraskuu 15, 2005, 23:12

Otsikko: tenniskentät?
Kirjoitti: meikalainen - marraskuu 15, 2005, 23:12
Heips, onko kellään kokemusta hyvistä tenniskentistä Brisbanessa?Ja minkä hintaista tuo lysti on?iski pelihimo :)
Otsikko:
Kirjoitti: Jouko - marraskuu 16, 2005, 06:47
Moi Susuli,

Kokemusta tenniksestä ei ole, mutta pistän tähän ton Our Brisbanen tenniskenttä listan, jospa siinä olisi joku kenttä sun läheltä.

http://www.brisbane.qld.gov.au/BCC:STANDARD:638839951:pc=PC_933

No jospa jollain olis parempaa tietoa...