Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Sekalaiset aiheet => Aiheen aloitti: viajera - marraskuu 08, 2005, 21:37

Otsikko: YLEn viisiosainen sarja Australiasta radiossa
Kirjoitti: viajera - marraskuu 08, 2005, 21:37
Panin radion päälle joku aika sitten ja sopivaa kanavaa etsiessä satuin kuulemaan siellä puhuttavan Australiasta. Kyseessä oli YLEn viiden ohjelman sarjasta ensimmäinen. Tässä ohjelmassa kerrottiin löytöretkistä ja Sydneyn katukuvasta. Ohjelma kuuluu uusintana huomenna klo 23. En ole varma, voiko sitä kuunnella netistä.
http://www.yleradio1.fi/kulttuuri/id3165.shtml
Otsikko:
Kirjoitti: kravattimies - marraskuu 09, 2005, 11:45
Painoin "Kuuntele internetistä" -nappia, niin sieltä sattumalta alkoi alkoi kuulua 1. osa.

Ellei myöhemmin löydy suoraa linkkiä, voi rakentaa osoitteen näistä peräkkäin ja toivoa parasta.

http://www.yle.fi/radio/radiosoitin/yleradio1.shtml?yleradio1/

ti (alkuperäinen viikonpäivälyhennys)
_ (alaviiva)
1215 (alkuperäinen alkamisaika)
. (piste)
r (kirjain)
m (kirjain)
# (risuaita)

Miksi en kopioinut osoitetta kokonaisuudessaan tänne? Pitää sen verran osata.
Otsikko:
Kirjoitti: mette - marraskuu 10, 2005, 17:53
Viajeralle kiitos hyvästä vinkistä! Tiistaisen lähetyksen onnistuin löytämään ja hyvin kuuluu, mitä nyt vähän alkua kuuntelin.

 Olenkin tässä jo ehtinyt ohjelman avausta kelata  eestaas, kas  juutuin  toimittajan alkusanoihin  " Uutisia kuullaan seuraavan kerran neljältätoista  sähkeuutisina ja kolmeltatoista, niitä ennen...". Siis  mun korvaan särähti  nuo kolmeltatoista-ja neljältätoista-sanojen käyttö aikaa ilmaistessa. :confuse En muista aiemmin kuulleeni.