Panin radion päälle joku aika sitten ja sopivaa kanavaa etsiessä satuin kuulemaan siellä puhuttavan Australiasta. Kyseessä oli YLEn viiden ohjelman sarjasta ensimmäinen. Tässä ohjelmassa kerrottiin löytöretkistä ja Sydneyn katukuvasta. Ohjelma kuuluu uusintana huomenna klo 23. En ole varma, voiko sitä kuunnella netistä.
http://www.yleradio1.fi/kulttuuri/id3165.shtml
Painoin "Kuuntele internetistä" -nappia, niin sieltä sattumalta alkoi alkoi kuulua 1. osa.
Ellei myöhemmin löydy suoraa linkkiä, voi rakentaa osoitteen näistä peräkkäin ja toivoa parasta.
http://www.yle.fi/radio/radiosoitin/yleradio1.shtml?yleradio1/
ti (alkuperäinen viikonpäivälyhennys)
_ (alaviiva)
1215 (alkuperäinen alkamisaika)
. (piste)
r (kirjain)
m (kirjain)
# (risuaita)
Miksi en kopioinut osoitetta kokonaisuudessaan tänne? Pitää sen verran osata.
Viajeralle kiitos hyvästä vinkistä! Tiistaisen lähetyksen onnistuin löytämään ja hyvin kuuluu, mitä nyt vähän alkua kuuntelin.
Olenkin tässä jo ehtinyt ohjelman avausta kelata eestaas, kas juutuin toimittajan alkusanoihin " Uutisia kuullaan seuraavan kerran neljältätoista sähkeuutisina ja kolmeltatoista, niitä ennen...". Siis mun korvaan särähti nuo kolmeltatoista-ja neljältätoista-sanojen käyttö aikaa ilmaistessa. :confuse En muista aiemmin kuulleeni.