Susuli ja Jusuli menivät lauantaina naimisiin!!
Onnitteluja otetaan vastaan :D
Projektimme vaihe 1 on siis "käsitelty" ja vaihe 2 alkamassa; teimme JouniJ :t ja istuimme alas luvataksemme pyhästi kättä päälle että tällä viikolla alamme hakea PR visaa (tosin, emme olleet Fridayssa vaan kiinalaisessa ravintolassa). Kyllä elämä voi aina toisinaan tuntua mukavalta!!
:pepsodent :pepsodent :pepsodent
OONNNITTTELUT YENDAAN SUSULILLE JA JUSULILLE! SIITÄ SE ELÄMÄ ALKAA!!!
Onnea Susuli ja Jusuli yhteiselle elamalle seka PR viisumin hakemiselle :XXXX
Kiitos!!!!!! Juhlat olivat pienet ja intiimit, 30 vierasta, mutta sitäkin mukavammat. Ja alttarilla tuli tietenkin itkettyä niin, ettei papin puheesta muistu mieleen juuri muuta kuin "haiden ja hämähäkkien keskellä selviytyminen Australiassa".. Aika hyvin oli pappi sisäistänyt mikä meille on tärkeää..:roue
Onnitteluni sekä Susulille että Jusulille:XXXX
Anne