Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Sekalaiset aiheet => Aiheen aloitti: Marjo - lokakuu 21, 2005, 09:31

Otsikko: kiitsa
Kirjoitti: Marjo - lokakuu 21, 2005, 09:31
Moikkis,

Olen aika uusi tällä sivustolla, jonka löysin ihan sattumalta kun halusin lukea ihmisten kokemuksia australiasta.
Siis mitä ihmisiä, olen jo saanut mahtavia vinkkejä teidän jutuistanne ja lähtökuume nousee koko ajan...:)

Ihan mahtavaa....
Otsikko:
Kirjoitti: Milka - lokakuu 21, 2005, 12:01
Kertoisitko blondille, mita sana kiitsa tarkoittaa.
Otsikko:
Kirjoitti: Marjo - lokakuu 21, 2005, 12:29
joo, anteeksi.
tarkoittaa kiitos....en tiedä et onko tää vaan meidän duuniporukan juttu, mutta kun se nyt tunkee vaan joka paikkaan.

otetaan uudestaan.
kiitos teille, kiitsa.
hih. =)
Otsikko:
Kirjoitti: Raiwå - lokakuu 21, 2005, 17:58
Marjo :XXXX

Kiitsat sulle että valistit meitä uudella slangisanalla :)



Tervetuloa Foorumiin toivottaa



:coolh
Otsikko:
Kirjoitti: Jouko - lokakuu 21, 2005, 18:19
Kiva että löysit mielenkiintoisia kokemuksia muiden tarinoista ja tervetuloa porukoihin :peukkuy