Moikkis,
Olen aika uusi tällä sivustolla, jonka löysin ihan sattumalta kun halusin lukea ihmisten kokemuksia australiasta.
Siis mitä ihmisiä, olen jo saanut mahtavia vinkkejä teidän jutuistanne ja lähtökuume nousee koko ajan...:)
Ihan mahtavaa....
Kertoisitko blondille, mita sana kiitsa tarkoittaa.
joo, anteeksi.
tarkoittaa kiitos....en tiedä et onko tää vaan meidän duuniporukan juttu, mutta kun se nyt tunkee vaan joka paikkaan.
otetaan uudestaan.
kiitos teille, kiitsa.
hih. =)
Marjo :XXXX
Kiitsat sulle että valistit meitä uudella slangisanalla :)
Tervetuloa Foorumiin toivottaa
:coolh
Kiva että löysit mielenkiintoisia kokemuksia muiden tarinoista ja tervetuloa porukoihin :peukkuy