Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Sekalaiset aiheet => Aiheen aloitti: Carssu - syyskuu 22, 2005, 21:12

Otsikko: Itä-Timorissa kävijöitä?
Kirjoitti: Carssu - syyskuu 22, 2005, 21:12
Heips,

onko kukaan vieraillut Itä-Timorissa, Dilissä? Kyseessä on kuitenkin Australian naapurimaa niin ajattelin täältä asiaa tiedustella. Ottakaa yhteyttä jos kokemusta on, kiitos :)
Otsikko:
Kirjoitti: Jaaks - syyskuu 22, 2005, 21:25
Carssu,

http://www.smartraveller.gov.au/zw-cgi/view/Advice/East_Timor

Tee itse omat päätöksesi :D
Otsikko: Ohhoh
Kirjoitti: Carssu - syyskuu 22, 2005, 22:16
LainaaAlkuperäinen postittaja Jaaks
Carssu,

http://www.smartraveller.gov.au/zw-cgi/view/Advice/East_Timor

Tee itse omat päätöksesi :D

Kuulostaa aika roisilta mutta onhan tuota terroriuhkaa joka puolella. Ihan noin rajulta en ole meiningin kuullut olevan mitä raportissa annetaan ymmärtää, epäilen että hieman on liioteltu. No joskushan sitä kuolee kumminkin, meinasin silti lähteä...
Otsikko:
Kirjoitti: susuli - syyskuu 22, 2005, 23:01
Jos nyt Lontoon ja itä Timorin meininkiä verrataan, niin voitaisiin verrata myös ilmakivääriä ja ydinpommia..:D
Otsikko:
Kirjoitti: Raiwå - syyskuu 23, 2005, 19:08
Susuli ;)

Nappiin meni vertauksesi :peukkuy

Toinen vertaus voisi olla " Rauhanturvaajat  V  Katupoliisit"
Olisiko kellään parempaa vertausta näin viikonlopun kunniaksi?



:coolh
Otsikko:
Kirjoitti: Jaaks - syyskuu 23, 2005, 19:37
"Suomalaiset turistit vs Aussit" :D
Otsikko:
Kirjoitti: susuli - syyskuu 23, 2005, 19:53
Itä- Timorin matkaa voi myös jatkaa extreme toursin erityisillä AK-47- matkoilla Afganistanin, Irakin ja viimeisenä kohokohtana Kongon demokraattisen tasavallan kautta..;)