Heips,
onko kukaan vieraillut Itä-Timorissa, Dilissä? Kyseessä on kuitenkin Australian naapurimaa niin ajattelin täältä asiaa tiedustella. Ottakaa yhteyttä jos kokemusta on, kiitos :)
Carssu,
http://www.smartraveller.gov.au/zw-cgi/view/Advice/East_Timor
Tee itse omat päätöksesi :D
LainaaAlkuperäinen postittaja Jaaks
Carssu,
http://www.smartraveller.gov.au/zw-cgi/view/Advice/East_Timor
Tee itse omat päätöksesi :D
Kuulostaa aika roisilta mutta onhan tuota terroriuhkaa joka puolella. Ihan noin rajulta en ole meiningin kuullut olevan mitä raportissa annetaan ymmärtää, epäilen että hieman on liioteltu. No joskushan sitä kuolee kumminkin, meinasin silti lähteä...
Jos nyt Lontoon ja itä Timorin meininkiä verrataan, niin voitaisiin verrata myös ilmakivääriä ja ydinpommia..:D
Susuli ;)
Nappiin meni vertauksesi :peukkuy
Toinen vertaus voisi olla " Rauhanturvaajat V Katupoliisit"
Olisiko kellään parempaa vertausta näin viikonlopun kunniaksi?
:coolh
"Suomalaiset turistit vs Aussit" :D
Itä- Timorin matkaa voi myös jatkaa extreme toursin erityisillä AK-47- matkoilla Afganistanin, Irakin ja viimeisenä kohokohtana Kongon demokraattisen tasavallan kautta..;)