Moi!
Miten ja mistä saadaan lapsille (12 ja 14 v) Student Viisumia varten "confirmation of enrolment" koulusta. Mihin otan yhteyttä saadakseni tämän? Help help....:confuse
Olemme asettumassa Brisbaneen.
Apua kaipaa,
Mii
Mistään mitään tietämättömänä ehdottelisin, että tuohan lienee ote opiskelijarekisteristä. Saat sen koulun kansliasta.
Parhaimmillaan voit saada sen suoraan englanninkielisenä mutta jos et niin kielenkääntäjän kautta sitten kotimatkalla...