Australian Viestitaulu

Viestitaulu => Elämää Australiassa => Viisumit - muuttaminen => Aiheen aloitti: Mii - huhtikuu 26, 2005, 17:19

Otsikko: Koulu infoa/Brisbane
Kirjoitti: Mii - huhtikuu 26, 2005, 17:19
Moi!
Miten ja mistä saadaan lapsille (12 ja 14 v) Student Viisumia varten "confirmation of enrolment"  koulusta.  Mihin otan yhteyttä saadakseni tämän? Help help....:confuse
Olemme asettumassa Brisbaneen.

Apua kaipaa,
Mii
Otsikko:
Kirjoitti: RUU - huhtikuu 26, 2005, 17:45
Mistään mitään tietämättömänä ehdottelisin, että tuohan lienee ote opiskelijarekisteristä. Saat sen koulun kansliasta.
Parhaimmillaan voit saada sen suoraan englanninkielisenä mutta jos et niin kielenkääntäjän kautta sitten kotimatkalla...