Australian Viestitaulu, Australian Suomalaiset.

Viestitaulu

Ei uusia viestejä Lue tämä ennen postitusta

Lue tämä ennen postitusta, sisältää lyhyen nettiketin jolla on tarkoitus parantaa taulun viihtyvyyttä ja teroittaa joitain netin perus-pelisääntöjä.

Valvoja: Jouko

146 viestiä
9 aihetta

Uusin viesti kirjoittanut RUU
SIIRRETTY: Etsin enoani ...
Kesäkuu 22, 2015, 12:21

Ei uusia viestejä Elämää Australiassa

Palstalla käsitellään Australiaa ja Suomea koskettavia aiheita, laidasta laitaan. Osio sisältää useita alapalstoja ja käyttäminen vaatii rekisteröinnin.

Valvoja: Jouko

2 viestiä
1 aihetta

Uusin viesti kirjoittanut jounij
Vs: Canberra - Toivotaan...
Lokakuu 10, 2018, 01:34

Alakategoriat: FAQ - Usein kysytyt kysymykset, Lomailu - Working holiday - Backpack, Asuminen - eläminen, Sekalaiset aiheet, Viisumit - muuttaminen, Autoilu - moottoripyöräily, Työelämä - työnteko, Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa, Opiskelu -, Kirjoittamattomien sääntöjen nurkka, Kysymyksiä, Mielipide Kyselyt, Matkakertomuksia
Ei uusia viestejä Lukijoiden Ilmoitustaulu

Lukijoiden ilmoitustaulu, rekisteröityneet käyttäjät voivat postittaa palstalle.

Valvoja: Jouko

527 viestiä
169 aihetta

Uusin viesti kirjoittanut kristianr
Vs: Mikä työviisumi?
eilen kello 07:09 ip

Ei uusia viestejä Siirtolaistarinoita

Siirtolaistarinoita suomalaisten siirtolaisten seikkailuista ja kommeluksista Australiassa ja muualla. Lähetä oma tai kuulemasi tarina tänne, huomatkaa että tarinoista voi olla liikkeellä useampia versioita.

Valvoja: Jouko

369 viestiä
29 aihetta

Uusin viesti kirjoittanut Sixone
Vs: Mistä löytäisin o...
Kesäkuu 27, 2018, 09:35

Ei uusia viestejä Tiedotteita Suomiyhteisölle

Palstalta löytyy erilaisia tiedotteita jotka koskettava suomalaisia emigrantteja Australiassa sekä muualla.

Valvoja: Jouko

429 viestiä
153 aihetta

Uusin viesti kirjoittanut Ronnachai
Vs: SCANDINAVIAN FILMI F...
Marraskuu 08, 2017, 09:05

Ei uusia viestejä Seurojen ja järjestöjen uutisia

Palstalta löytyy seurojen ja järjestöjen julkaisemia uutiskirjeitä ym. julkaisuja

Valvoja: Jouko

199 viestiä
110 aihetta

Uusin viesti kirjoittanut Jouko
KARJALANPIIRAKKA TALKOOT...
Helmikuu 09, 2016, 23:04

Ei uusia viestejä Myyntipalsta

Palstalle voi laittaa myyntiin tarpeettomaksi jääneet tavarat, aina WH autosta lähtien

53 viestiä
14 aihetta

Uusin viesti kirjoittanut Mimasa00
Myytävänä teltta ja t...
Syyskuu 07, 2015, 00:26

  • Ei uusia viestejä
  • Uudelleenohjaava alue

Australian Viestitaulu - Informaatiokeskus

Tuoreimmat viestit Tuoreimmat viestit

Vs: Mikä työviisumi? kirjoittanut kristianr (Lukijoiden Ilmoitustaulu)
eilen kello 07:09 ip
Mikä työviisumi? kirjoittanut kristianr (Lukijoiden Ilmoitustaulu)
Lokakuu 21, 2018, 16:14
Vs: Canberra - Toivotaan kokemuksia ja kommentteja! kirjoittanut jounij (Asuminen - eläminen)
Lokakuu 10, 2018, 01:34
Vs: Rahti & muuttotavarat ja siihen liittyvät asiat kirjoittanut jpelkone (Viisumit - muuttaminen)
Lokakuu 08, 2018, 07:53
Vs: Muutto Suomeen 2019 Mistä halvin rahti? kirjoittanut jpelkone (Viisumit - muuttaminen)
Lokakuu 08, 2018, 07:51
Canberra - Toivotaan kokemuksia ja kommentteja! kirjoittanut Stuja (Asuminen - eläminen)
Lokakuu 05, 2018, 08:37
Vs: Sydney kokoontuu!!! kirjoittanut MaHa (Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa)
Lokakuu 02, 2018, 20:44
Muutto Suomeen 2019 Mistä halvin rahti? kirjoittanut tompa (Viisumit - muuttaminen)
Syyskuu 20, 2018, 23:39
Australiaan kadonnut kirjoittanut sokko56 (Lukijoiden Ilmoitustaulu)
Syyskuu 18, 2018, 11:11
Vs: Fysioterapeutiksi Australiaan kirjoittanut Jouko (Työelämä - työnteko)
Syyskuu 18, 2018, 08:50
Vs: Sydney kokoontuu!!! kirjoittanut MaHa (Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa)
Syyskuu 04, 2018, 09:27
Fysioterapeutiksi Australiaan kirjoittanut Lara90 (Työelämä - työnteko)
Heinäkuu 16, 2018, 07:23
Asunto Sydneysta kirjoittanut annamarjaana (Lukijoiden Ilmoitustaulu)
Heinäkuu 15, 2018, 18:14
Kamppa vapaana - Tugun 27.8-7.9 kirjoittanut sToked (Lukijoiden Ilmoitustaulu)
Heinäkuu 08, 2018, 11:49
Vs: Sydney kokoontuu!!! kirjoittanut MaHa (Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa)
Heinäkuu 02, 2018, 21:04
Vs: Mistä löytäisin oikean henkilön? kirjoittanut Sixone (Siirtolaistarinoita)
Kesäkuu 27, 2018, 09:35
Vs: Holompaakin hotelli kirjoittanut Akarincoco (Siirtolaistarinoita)
Kesäkuu 27, 2018, 09:08
Vs: Sydney kokoontuu!!! kirjoittanut MaHa (Oz Online lähdössä Australiaan tai Australiassa)
Kesäkuu 04, 2018, 20:55
Vs: Osallistujia radiodokumenttiin - medverkan i radiodokumentär kirjoittanut RUU (Lukijoiden Ilmoitustaulu)
Toukokuu 10, 2018, 00:28
Osallistujia radiodokumenttiin - medverkan i radiodokumentär kirjoittanut Lindpetter (Lukijoiden Ilmoitustaulu)
Toukokuu 09, 2018, 08:56

Keskustelualueen tilastoja Keskustelualueen tilastoja

47826 viestiä 4155 aihetta kirjoittanut 6177 jäsentä. Uusin jäsen: kristianr
Uusin viesti: "Vs: Mikä työviisumi?" ( eilen kello 07:09 ip )
Näytä keskustelualueen viimeisimmät viestit.
[Lisää tilastoja]

Paikalla olevat käyttäjät Paikalla olevat käyttäjät

31 Vierasta, 0 Jäsentä

Käyttäjiä enimmillään tänään: 36. Käyttäjiä enimmillään koskaan: 224 (Marraskuu 10, 2012, 10:26)