2013 alkuvuonna Australiaan lähtijöitä!

Aloittaja valiso, syyskuu 12, 2012, 08:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

valiso

Hei kaiikki!

Olen lähtemässä vuoden 2013 alussa Australiaan töihin sekä matkustelemaan Work & Travel Companyn kautta. Hommaan Working Holiday viisumin, ja vuoden olen ajatellut näillä näkymin olevan. Koska jos lähtee, niin lähtee myös huolella  ;)
Hetken aikaa pitää kuitenkin vielä töitä painaa, jotta saa matka kassaa koottua...
Kyselisin siis onko ketään muita lähdössä Ausseihin samoihin aikoihin? 8)

Olen siis 21-vuotias nuori nainen. Reissuun olen lähdössä yksin, ja se tuntuu todella pelottavalta ajatukselta. Tottakai paikan päällä tutustuu uusiin ihmisiin, mutta olisi mukava saada suomalaistakin matka seuraa :)

Ottakaahan yhteyttä!  :peukkuy

Nahe

heippa!

Mä oon lähdössä tammikuun alussa ja tällä hetkellä ois kyllä kiva jos sais matkaseuraa :) mulla on lennot honkkariin 7.1 ja siellä oon sit pari päivää ja siitä jatkan sydneyhyn. Onko sulla jo lennot buukattuna?  ;)

valiso

Heippa!
Lentoja en ole vielä hommannut, mutta tällä hetkellä näyttää siltä että menee helmikuun puolelle lähtö. Työsopimus jatkuu tammikuun vielä..
Onko sulla muuten vielä mitään suurempia suunnitelmia?

Nahe


Tsau!

Ei mulla suurempia suunnitelmia vielä ainakaan oo.. Kovasti oon alkanut kattelemaan josko suomesta käsin vois töitä hakea, mut oon ymmärtänyt et paikanpäältä paljon helpompaa, joten en jaksa stressaa vielä suomessa  :D aluks nyt sydney, pari viikkoa lomailua ja ihmettelyä. Sydneyssä ajattelin jonkun aikaa olla, riippuen tietysti työtilanteista :)

Joboman

Me mennään kaverin kanssa jo Joulukuussa, mutta tammikuun lopussa helmikuun alussa lähdemme autolla kiertelemään Australiaa töiden merkeissä. Meille varmaankin mahtuu autoon porukkaa, jos on innokkaita. Hommaamme van auton ja pysähdymme farmeille ja muihin töihin. Kierrämme rantoja ja katsomme maisemia. Olemme kesäkuuhun asti joilloin tulemme itävaltaan suureen festivaaliin ja suomessa 1kk jolloin heinäkuussa kierämme bussilla euroopan. Mutta ilmotelkaa lähemmin mikä meininki. Olemme Brisbanessa kahdestaan kaverin kanssa ja sieltä lähdemme.

atp

Heip!

Mäkin oon lähdössä tammikuussa sinne päin.

Ainakin toistaseks oon ihan takki auki, mutta tarkotus olis varmaan jotain mangoja poimia, ja vähän nähdä että minkälainen paikka se Australia oikeen on. Vaikka yleensä suomalaiset turistit pelottaakin, niin on toi kyllä niin jännittävä reissu että mielellään tapais muitakin suomea puhuvia : )

Nahe: veikkaanpa että olen sun kanssa samassa koneessa Honkkarista Sydneyyn.


Nahe

Atp: Oijoi :) aika kivaa saada "tuttuja" samaan koneeseen;) aika menee niin hurjan nopeesti et alkaa jännittää, hirveesti asioita vielä hoidettavana, iiks! Meinaatko kauan olla sydneyssa?

Walkerson

Tere.

Laskeudun 4.1.2013 Sydneyyn, tervetuloa matkaseuraksi. Olen 26 vuotias mies, omistan sairaalloisen mustan ja kieroutuneen huumorintajun  :pepsodent. Tarkoituksenani on backpacker matkustelu sekä työnteko W&H viisumilla. Kaverini tulee myöhemmin tammikuussa myös Austraaliaan, joten odottelen häntä ennenkuin jatkan syvemmälle Australian uumeniin. Tarkempaa matkasuunnitelmaa ei ole, ideoita ja ehdotuksia otetaan vastaan osoitteessa Ville.lotjonen@hotmail.com.

atp

Ohoh, unohtui kokonaan tänne vastaaminen. Sydneyssä siis 10.1. alkaen, ja ajattelin kohta varata 3-5 ensimmäiseks yöks hostellin että saa veronumerot sun muut hoidettua rauhassa. Sit vaan työnhakua ja toivottavasti myös -tekoa, tai jos ei käy flaksi niin sit lomailua.

Kattelin muuten karttaa ja toi Oseaniakin rupes vähän houkuttelemaan. Oisko kukaan menossa tammi-helmikuussa Fidzille, Tuvaluun tai muualle sinne päin?

kaappikello

Moikka!

Löytyiskö täältä seuraa Melbourneen maaliskuun 14.-17. päivien tienoilla? Sillonhan on siis tietysti F1-kauden aloituskisa ja sehän on yks niistä Australian must see kohteista (ainakin mulle :D), joten sinivalkoinen seura ois ihan loisto juttu! Kannustetaan suomalaiset palkinnoille;)

Itse haluun nähdä ainakin sunnuntain pääkisan, muut päivät on vaan plussaa. Eli on myös mahdollista kattella Melbournea muutenkin:)

Oon 20 v nuori nainen ja asun Sydneyssä. Seurana oon tottakai hauska ja avoin uusille kokemuksille:)

Ilmotelkaa jos kiinnostaa! Ja kaikki ehdotukset otetaan vastaan!

tässä vielä muutama linkki (edellyttäen et mun linkitys onnistui:D) mist löytyy tietoa esim lippujen hinnoista jne
http://www.australia-grand-prix.com/2381-australie/
http://www.grandprix.com.au/