Esittely.....

Aloittaja usia, maaliskuu 10, 2005, 04:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

usia

...parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Viisumien sekamelskassa pyöriskeltyäni laitoin suoraan kysymyksen palstalle ja unohdin täysin esitellä itsemme eli tässä pieni kuvaus uusista palstan jäsenistä ja toivottavasti tulevista Sydneyn katujen tallaajista.

Olemme 30 v tuore aviopari Savon sydämestä Kuopiosta. Allekirjoittanut on tulossa Sydneyhin ANZAC Research Instituutin post doc tutkijaksi (siis jos viismit vain tulisivat) ja mieheni lähtee etsimään töitä….suunnitelmissa esim aurinkovoiteen testaaja paikallisilla rantsuilla. Miehelläni on kyllä tradenomin AMK tutkinto, mutta ei ole ollut koulutustaan vastaavassa ammatissa. Tarkoitus on nyt aluksi olla ainakin kaksi vuotta, jos rahat riittää ja katsoa sen jälkeen tilannetta uudelleen.

Meistä kertonee eniten se, että olemme molemmat urheilun suurkuluttajia sekä itse harrastaen että penkillä hurraten. Itse olen harrastanut Hokutoryu jujutsua ja tarkoitus olisi etsiä jotain vastaavaa tai sitten löytää jokin ihan uusi harraste. Mieheni on pelannut kakkos div koripalloa ja yrittänee etsiä jonkin peliporukan myös uudessa kotikaupungissa. Lisäksi käymme säännöllisesti kuntosalilla ja kävinpä viime viikonloppuna murtsikoimassakin 30 km (harjoituskilometrejä takana tasan yksi).

Perhettä ei ole eikä taida tullakaan, jos sama mies säilyy kuvioissa.

Tarkoitus oli lähteä täältä Suomesta jo helmikuussa, mutta viisumin kanssa oli hieman byrokraattista käden vääntöä ja edelleen päätöstä odotellaan, mutta täytynee tästä ”seikkailusta” laittaa toiseen ketjuun.

Ulla