Youth Hostel Assosiation/ IH

Aloittaja johki72, syyskuu 11, 2003, 16:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

johki72

Oliskos kellään kokemusta/mielipidettä tämän järjestön jäsenyydestä?
Jäsenkortti maksaa 17 euroa,mutta mahtaako matkanvarrella olla kortista vastaavaa hyötyä.
Ihan hirveästi ei mun mielestä tämän järjestän hostelleja ole,Sydneyssä oli useampi, mutta muissa isommissa taisi olla vain yksi.Euroissa alennukset taitaa olla pari kolme euroa,mutta kuinka usein näihin hostelleihin sitten tulee törmättyä:??
Tosin nämä YHA:n hostellit ovat sitten isoja ja joulunkin aikaan näytti Sydneyn hostelleissa olevan vielä tilaa.

Lähinnä nyt tässä pähkäilen, kannattaako tuo 17 euroo investoida jäsenyyteen vai saako sitten jälkikäteen todeta että kortti on ollut turhan takia reissussa mukana?

Mites Iskater ja muut hiljattain reissuun lähteneet,oletteko hankkineet vastaavaa korttia vai onko aivan turha kapistus?

www.iyhf.org


Kommenttia:)

Jaaks

Johanna :D

Laitapa YHA hakukoneeseen ja kirjoittajaksi Iskater niin tietoa loytyy :o

riaapa

Johki,

Euroopassa reissatessa tuo kortti maksaa itsensä jo viikossa takaisin, YHA-hostelleja on täällä mielestäni aika paljon. Australiasta ei ole tietoa, riippuu tietysti miten kauan olet reissussa... Kuvittelisin että jos olet vuoden tai puolenkin verran reissussa, niin siinä ajassa ehtii tulla vähintään tuon 17 euron säästö. Mene tiedä. :?? :??

Riina.
Riina

iskater

ai? olenko tasta ennenkin kirjoittanut? kas kun ei enaa kaikkea muista.

olen sita mielta etta ehdottomasti kannattaa hankkia VIP tai YHA jasenyys silla alennuksia loytyy niiiiiiin monesta paikasta ja suunnasta etta molemmat maksavat itsensa hetkessa takaisin. alle kuukaudessa (jos niita kayttaa, eivat laheta rahaa postisas). YHA:lla ja VIP:lla saat ketjujen hostelleista aina muutaman dollarin alennusta, busseista saat aina muutaman dollarin, ja kaikenlaisia muitakin bonuksia ilmeisesti on, joihin en pahemmin ole tutustunut.
YHA:lla on mielestani hostelli JOKA paikassa. niita loytyy valilla keskelta ei mitaan kun bussilla ajaa ohi. ja kaupungeissa on yleensa kyltitkin YHA:n hostelleille, etta mista suunnasta loytyy.
noh, YHA:n hostelleista, kahdessa olen ollut. taso on ollut hyva. jaa no miksikas sitten itse olen VIP- enka YHA-jasen? koska YHA:n hostellit ovat monessa paikassa sen dollarin tai kahden alennuksen jalkeen yha kalleimmasta paasta.

johki72

Iskater

juuri tätä tietoa ajoin takaa,kiitos:D

Kerrotkos vielä mistä tämän VIP:n saa?

johki72

ja vastaankin sitten itse itselleni,eli

www.backpackers.com.au

Sieltähän tuota tietoa näyttikin löytyvän:D:D

iskater

VIPin saa.......luulisin etta jokaisesta ketjun hostellista ainakin......
no mutta laitan linkin sinne sivuille kun olen taas itse niin laiska etten jaksa sielta hakea. ainakin niista hostelleista
http://www.vipbackpackers.com/