2-vuotiaalle tekemistä Sydneyssä

Aloittaja S?ndi, joulukuu 06, 2011, 11:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

S?ndi

Tervehdys!

Ollaan nyt asuttu kuukauden verran Sydneyssä ja meinaa tytön kanssa varsinkin sadepäivinä loppua tekeminen. Olen tutkinut internetin ihmeellistä maailmaa useaan otteeseen mutta ei ole sattunut silmiin mitään esim. perhekerhoja tai vastaavia missä varsinkin tyttö saisi muista lapsista seuraa. Suomi-Koulukin näytti olevan 3. vuodesta ylöspäin... Olen jo miettinyt osa-aikaista päivähoitoakin mutta sellaistakaan ei taida olla suomenkielisille lapsille...? Jos joku osaisi antaa edes jotain vinkkiä mistä kannattaisi kysellä niin olisimme erittäin kiitollisia! Tai mikäli olet vastaavassa tilanteessa niin ota yhteyttä niin sovitaan vaikka playdates  :D

Terv. Sanna

sanna.pekkola@hotmail.com

ausseihin!

Oletko tietoinen playgroupeista, joita löytyy varmasti jokapuolelta? Niissä äidit ja lapset kokoontuvat yhteen yleensä kerran viikossa. Mukava tapa tutustua muihin alueen perheisiin. Voit etsiä oman alueesi leikkiryhmiä Plaugroup Australia NSW -sivuilta.

S?ndi

Kiitos vastauksesta! Olin kyllä tietoinen että jotain playgroupeja on olemassaan mutta juuri tätä tietoa jäin vaille että missä ja milloin niitä järjestetään! Hienoa! Täytyy tutustua tarkemmin.

Fin-Pom-Oz

Hei Sanna,

Meillä on pieni suomalainen 'äiti-vauva kerho' Sydneyssä ja tapaamme Centennial Parkissa. Liity ihmeessä seuraan! Meidän tytöt on kyllä alle vuoden mutta eikai se niin tarkkaa ole :)

T: Aino

muru

Hei Sanna,

Missa pain Sydney asutte? Meilla taalla 'Hills' issa on tosi kivoja playgroupeja. Niissahan voi kayda useammassa kaymassa ennen kun paatta mihin ryhmaan haluaa liittya.


S?ndi

Asutaan Glebessä. Vielä ei olla päästy missään playgroupissa käymään mutta heti joulun jälkeen lähdetään kierrokselle  ;)
Aino: Mielellään liityttäisiin seuraan kun vain ensi kerran tapaatte!