mika on yleensa halvin lento Lontoo STN (Stansteat) - Hesa?

Aloittaja meikalainen, syyskuu 20, 2010, 00:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

meikalainen

Onko kellaan tuoretta infoa...mika ois halvin lento? oon kattellu eri vaihtoehtoja, esim bussilla eri kentille Lontoossa (kun monet ei lenna STN -Hesaan), plus jopa halpis lentoja seka Tukholman tai Kopiksen kautta, (edreams)...mutten nyt osaa oikeen paattaa, oisko vinkkeja- mika on ollu halpa?Oisko muita vaihtoehtoja?Ilman liian montaa valilaskua ja odottelua. Tarkotus ois lentaa tuossa Joulukuun alussa.  :nuttu: en tiia miks taa ny on niin vaikeeta, kun muut lennot on hyvin loytyneet, kun tallai patkissa tilaa...niin karsivallisyytta kaivataan. kiitos

Silppu

Joskus pari vuotta sitten kävin läpi tuota ongelmaa kun etsin vaihtoa Air Asialla Suomeen. Silloin paras vaihtoehto oli ketjuttaa halpislentoyhtiöitä muistaakseni Bremenin kautta Tampereelle tai jotain.

Veli123

Itse matkustaisin Ryanairilla Tampereelle, josta junalla Helsinkiin. Toisena vaihtoehtona on Easy jetillä Tallinnaan, josta lautalla Helsinkiin. Voipi olla, että Tallinnan matka on halvin sillä, bussi satamaan on halpa ja Eckerön lautta n.20 euroa. Tätä yhteyttä itse olen käyttänyt. Lisäksi jälkimmäisessä karaoke kuuluu matkan hintaan.  8)  Myös Tukholman kautta lautalla käy jos merimatka ei käy turhan kalliiksi. Jos jaksat sompailla Lontoossa, voit myös matkata julkisilla Heathrowiin, jos sieltä lennot ovat halvempia.

Paula_Liina

Jokunen vuosi sitten (yli 5 mutta alle 10) muistan etta useamman kerran otin Ryan Airin bussin Helsingin rautatientorilta suoraan Tampere-Pirkkalan kentalle, ja toisinpain. Eli ainakin silloin jarjestivat "syottokuljetuksia" Helsingista kaikille Ryanairin lennoille. Maksoi muistaakseni 20 euroa per suunta (hinta on varmaankin muuttunut sittemmin). Oli todella katevaa koska kuljetukset oli ajoitettu lentoaikatauluihin.

Haagalainen

Lainaus käyttäjältä: Paula_Liina - lokakuu 20, 2010, 10:37
Jokunen vuosi sitten (yli 5 mutta alle 10) muistan etta useamman kerran otin Ryan Airin bussin Helsingin rautatientorilta suoraan Tampere-Pirkkalan kentalle, ja toisinpain. Eli ainakin silloin jarjestivat "syottokuljetuksia" Helsingista kaikille Ryanairin lennoille. Maksoi muistaakseni 20 euroa per suunta (hinta on varmaankin muuttunut sittemmin). Oli todella katevaa koska kuljetukset oli ajoitettu lentoaikatauluihin.

Tietääkseni tuo bussiyhteys lopetettiin kannattamattomana 8)
Ja miksi kierrellä pääkaupunkiseudulta Tre Pirkkalan kautta Lontooseen, kun Easyjet lentää Hki Vantaan ja Lontoon väliä suunnilleen samaan hintaan kun mitä maksaa taxi Haagasta lentoasemalle?
Lisää hyviä uutisia persaukisille lentomatkustajille: Norwegian lisää rutkasti lentotarjontaa Suomessa.
http://www.taloussanomat.fi/liikenne/2010/10/05/kilpailu-halpalennoista-kiristyy--norwegian-lisaa-lentoja/201013771/12

Veli123

Hienoa, kuulinkin huhua, että Easyjet aloittaa lennot joihinkin Euroopan kaupunkeihin; näköjään Lontooseen, Manseen ja Pariisiin. Lontoon lentokenttä on Gatwick, joka sijaitsee vastakkaisella puolella kaupunkia Stanstediin verrattuna.

Pienen googlailun jälkeen löysin bussivaihtoehdot ja maksut välillä Stansted-Gatwick. Hinta liikkuu haarukassa 4 - 40 puntaa ja matka-aikaa kuluu muutama tunti.

http://www.milesfaster.co.uk/information/gatwick-airport/gatwick-to-stansted-transfer.htm
http://www.easybus.co.uk/

Itse pitäytyisin rentouttavan Tallinnan matkan kanssa. Aamulento Tallinnaan. Parin euron bussi paikallisten kanssa satamaan viidessätoista minuutissa. Laukut säilytykseen ja kaupungille syömään. Ostokset merekeskuksessa, savujuustot ja muut tuliaiset. Ehkäpä hetken hengähdys Tallink spa:ssa. Sitten laivamatka tähtiartistien seurassa Helsinkiin. Viime matkallani itse :god: Eino Grön tanssitti lattiaa.