Kaamee Kapula !

Aloittaja Mikko84, joulukuu 01, 2006, 21:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mikko84

Onkohan kellään komemusta ankeista kytkö kauppa kapuloista.. ? Ite tulin ottaneeks sellasen aikoinaan... ihan ok puhelin ja haluisin mukaan reissuun mut kun siinä on niitä juttuja et ei muka käy mikään muu sim kortti jne...

Jos jollain on kokemusta !? tietoa !?

kiitän.

 :nuttu:  :nuttu:  :nuttu:  :nuttu:  :nuttu:   :nuttu:  :nuttu:  :nuttu:

Mikko84

:confuse

luin jostain että paikalliset "prepaid" liittymän korttia (sim) ? ei edes tarvitse laittaa puhelimeen ?!? miten se toimii siellä päin... ?

tyhmiä kysymyksiä ei oo vaikka itse tunnen oloni kyllä vähän tyhmäksi... :?

eevis

Mikko, kokemusta kytkykaupasta ei mulla ole eikä tule olemaan. En tiedä onko suomalainen "lukitus" erilainen kuin aussien vastaava, mutta kyllä ne siellä ilmeisesti lukituksia kiersivät, en tiedä sitten onko tuo laitonta vai ei, jos sopimus alkuperäisen operaattorin kanssa kuitenkin vielä on voimassa. Itse ostin Vodafonen pre paidin pelkällä SIM-kortilla koska minulla oli oma kännyni mukana, johon sen sitten tungin. Muistan myös nähneeni mainoksia tuosta ettei tarvitsisi laittaa korttia puhelimeen, mutten koskaan selvittänyt että mihin sitten... tietsikkaanko? :eye: Mutta siis tavallisesti kännyyn tunkemalla käy soittaminen ainakin.
Dees - We will bloody bounce back!!!