2013 Australiaan lähtijöitä?

Aloittaja Kerttu, kesäkuu 18, 2012, 08:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

katiii

Heippa!

Täällä ois kans yksi ausseihin lähtöä suunnitteleva  :) olen syksyllä 20v täyttävä tyttö ja suunnitelmissa ois lähteä matkaan syys/lokakuussa! Tarkoitus olis aloittaa reissaaminen Sydneystä. Lähipiiristä ja kavereista ei löydy matkaseuraa eli yksin olen lähdössä ja matkaseura ois tervetullutta  :D

Scully

Täällä ilmoittautuu 30-kymppinen Aussila&Uusi Seelanti-reissusta haaveileva naisihminen. Ikärajat alkavat WHlla tulla vastaan, joten se pidempi reissu on tehtävä nyt tai sit ei koskaan. Lähtöajankohdaksi olen suunnitellut lokakuuta, ja matkan kestoksi 6-7 kuukautta, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Muuten suunnitelmat sitten ovatkin avoinna. Yksi vaihtoehto voisi olla matkan aloittaminen Darwinista, mistä voisi tiputtautua Ayers Rockin kautta Perthiin tai Adelaideen. Muutaman kuukauden haluaisin viettää Uudessa Seelannissa. Ja kyllähän ne pakolliset turistinähtävyydet on myös koettava (Sydneyn oopperatalo, suuri valliriutta...)

Itse tykkään reissulla tutustua uuteen paikkaan ihan vain kävelemällä kaupungilla. Välillä voi vaan istuksia kahviloissa ja puistoissa ja seurata maailman menoa. Olen siis aika perusrauhallinen tyyppi. Tykkään myös käydä ulkona tanssimassa, mutta jokailtainen biletys ei ole mun juttu. Puolta vuotta en saa  kulumaan vain maleksimalla, joten vastapainoksi tarkoituksena on tehdä jonkin verran töitä.

Olisiko jollain samansuuntaisia suunnitelmia? Matkaseura vaikkapa vain osalle matkaa olisi tervetullutta.


tarakihi

Täällä olisi hyvinkin samanlaiset matkasuunnitelmat tiedossa. Sydneysta alkaa matka, mutta vielä ei tietoa mihin suuntaan siitä. Myös Uusi-Seelanti pitäisi käydä matkan aikana koluamassa.

Maija91

Moips,

Täällä ois yks 21v. tyttö lähdös Australiaan 18.9.-13 matkanvarrel poikkeen ensiksi Hong Kongissa 3 yöksi ja sitten 23.9. aloitan Sydneystä. Ite oon kotoisin Kangasalta eli ihan Tampereen vierestä, toivoisin löytäväni matkaseuraa kun kaveri ei halunnutkaan lähteä. Tarkoituksena olisi olla 4kk, matkaseura olisi tervetullutta  :)

TassuT

Heiipa heii, taalla ollaan menty noin 2viikkoa nytte, Melbournessa talla hetkella ja tarkoitus olis suunnata tasta farmityohon piakkoin, et saisi viipya pidempaan sitte rauhassa:) Oon tallain 23 vuotias nuorimies Etela-Suomesta, sosiaalinen ja mukava ainaki omast mielest. En paljo kitise enka valita reissun paalla ja mita enemman nakee ja kokee sen parempi:)
Eli jos jollain muulla on suunnitelmis farmityohon lahtea tai muuten vaa on lahistolla nii laita rohkeast viestia vaikka taalla tai sit ihan suoraa 0474202070 numeroon:) Olis kiva saada matkaseuraa ja lahtea taas 2viikon elon jalkeen liikkeelle.
:D