kopio viisumista

Aloittaja Annis, syyskuu 04, 2003, 03:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Annis

Moi vaan kaikille,
Tää on aivan mielettömän käyttökelpoinen sivu, varsinkin minunlaiselleni sählärille. Olis pikku ongelma, nimittäin sain W&H viisumin internetin kautta, mutta oon joko onnistunut tuhoamaan vastauksen (Junk Mail) tai en ole sitä saanut ollenkaan. Kävin Ref #:n kanssa kattomassa Immigration sivuilla ja kyllähän se on mulle myönnetty. Eli siis kysymykseni on seuraava: Tarvitsenko printattua myöntävää vastausta tullissa? Kysytäänkö siinä vaiheessa pankkitilin saldoa (siihen mennessä kun olen jo reissannut 7 viikkoa Kanadassa ja Uudessa Seelannissa)?
Kiitoksia vaan jo etukäteen
Anna

viltsu

Näin olen itse ymmärtänyt asian. Kun menet ausseihin niin ne katsovat passinumerollasi että onko sinulle myönnetty viisumia. Jos tietokone sanoo että kyllä, niin sanovat että mene suoraan lähimpään immigration officeen hakemaan tarra passiisi. Nettisivuilla ei mainittu että w&h viisumilaisen pitäis todistaa että tilillä on rahaa. Toivottavasti tuo autto jotenki. TIetenkin voin kertoa että miten asia todellisuudessa oli, kun sunnuntaina lähtee lento sinne :D

somppu

Viltsu,

minnepäin olet suuntaamassa? yksin, vai jonkun yrityksen kautta..? Itselläni lähtee lento lauantai-iltana..vikoja vinkkejä vielä täältä haeskelen :)

sannakko

Moiks,

Viimeksi tänne Ausseihin tullessani mulla oli W&H viisumi. Niinkuin viltsu jo tuossa vastasikin, niin tullissa tsekkaavat onko passinumerollesi myönnetty viisumi. Siis ei tarvii olla mukana printattua kopiota. Printattu sähköpostiviesti ei sinänsä ole kovin vakuuttava todiste viisumin myöntämisestä. Varsinainen viisumi tarra kannattaa hakea paikallisesta Immigrations Officesta. Kannattaa varautua jonottamaan, täälä Melbournessa saa yleensä jonotella sellaisen 10 - 20 minuuttia.
Kysymykseen kysytäänkö pankkitilin saldoa tullissa, olisit varmaan löytänyt vastauksen haku - laatikostakin. :))
Pankkitilin saldoa ei kysellä enään viisumin myöntämisen jälkeen.
Mukavaa reissua!:XXXX
Sanna

viltsu

somppu:)

lennän sydneyyn ja siellä olen vähintään 3 päivää, mutta luulen että viivyn viikonlopun yli. eli siis tiistaina aamuna olen siellä. matkustan ihan yksin ja enkä muutenkaan w&h yrityksen kautta tule. muista vaan pakata mukaan leveä hymy ja paljon avointa mieltä :)

Minna

Okkei...meikäläinen on nyt hieman pihalla...niinkuin aina...heh!!
Siis mä sain W&H-viisumin hyväksymislappusen kotiin matkalippujen kanssa, mutta sitten mua rupesi mietityttämään että eikös se viisumi ole sellanen missä on oma kuvakin?Mitä mä sillä lapulla teen??Annan sen niille tullivirkailijoille kun saavun ausseihin??:??
-When you wish upon a falling star, your dreams can come true.Unless it\'s really a meteorite hurtling to the earth which will destroy all life. Then you\'re pretty much hosed no matter what you wish for-

iskater

minna, joko luit taman viestiketjun?

eli nyt sinulla (kun se hyvaksymislappunen tuli) pitaisi olla elektroninen viisumi. ei, siina ei ole kuvaa.
siita lapusta saat hyvan mielen ja voit kantaa mukana jos antaa turvaa (jos vaikka ilkeat tullivirkailijat kay vankaamaan ettei sulla sita viisumia olekaan naytat lappua ja sanot etta kylla pitaisi kun tassa niin sanotaan)(ja tama on taas hyvin epatodennakoista vaikka australian tullista saakin nykyisin koneita varastettua)
kun saavut ausseihin annat oman passin kun sita pyytavat ja siita virkailijat nakevat etta sinulle on viisumi myonnetty. ja sitten sydneysta (tai minne saavutkaan) kayt hakemassa immigration officesta sellaisen tarran (siinakaan ei ole kuvaa)

viltsu

googeltin suomessa ollessani sydneyn immigration officea ja sain pari osotetta. etsin toista niista pari tuntia huomatakseni etta he ovat muuttaneet sydneyn toiselle puolelle. joten se mis kandee kayda on lee streetilla eika rocksissa niinku se netti sivu vaitti.

Jaaks

Viltsu :D

Siellakin tarvittaisiin siis kunnon tunnollista "Ylihallitsijaa" kuin meidan Jouko :god: niin olis netti sivut ajantasalla :D

Se on hyvin yleista taalla muillakin kuin vain valtion sivuilla, etta ne tuppaa jaamaan hieman jalkeen :??  No voihan ne aina paivittaa huomenna, you know :D

[Editoitu 10/9/03 - Jaaks]

viltsu

Jaaks:D

Ylihallitsija Joukon vois monistaa webbimasteriks kaikkiin valtion virkoihin mun puolesta:)

Naytin yhdelle virkailijalle sita osotetta ja se meni nayttaan sita jollekki pomollesa joten toivottavasti siita oli hyotya muille :)

Jaaks

Viltsu :D

Tiedatko mita se "pomo" todennakoisesti sanoi :??

"Not my f***ing problem, I allready told them when we moved!!"

viltsu

heh, hyvin mahdollista:D:D