Victorian suomalaiset!

Aloittaja Heidi, elokuu 11, 2002, 11:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Heidi

Moi kaikille!

Olin tosi yllattynyt pitkasta aikaa naita sivuja lukiessani, kun huomasin, miten paljon suomalaisia nuoria Victorian alueella tuntuu olevan! Itse asun Tatura- nimisella pienella paikkakunnalla (lahella Sheppartonia), n. 170 km Melbournesta pohjoiseen. Ostimme australialaisen mieheni kanssa taalta talon pari vuotta sitten ja nyt kaymme molemmat toissa ja remontoimme taloa. Olen 28-vuotias ja asunut Australiassa jo reilut viisi vuotta. Alunperin tulin tanne matkustelemaan kaverin kanssa, mutta sille reissulle jain, kun tapasin nykyisen mieheni...

Jatin ilmoituksen talle palstalle puolisen vuotta sitten ja sain silloin yhden vastauksen, Milkalta Melbournesta. Olemme tavanneet jo muutaman kerran ja ystavystyneet!!! Todella upeaa saada jutella kaikista suomi-jutuista suomeksi! Olisi tosi mukavaa kuulla myos muista suomalaisista ja vaikka joskus jarjestaa jotain jannaa yhdessa!

Yhteydenottoja odotellen Heidi
johnstone@origin.net.au.

Zende

Terve Heidi, ja kaikki muut Victorian suomalaiset (ja tietty muutkin listalaiset)!

Tasta alkuperaisesta viestistasi on jo vissiin vuosi, mutta katsotaampa josko mun vastaus paasisi tuonne etusivulle silti.

Taytyy nyt intoilla kaikille, etta taa lista on mulle tosi hieno loyto! Olen asunut Melbournessa jo liki 8 vuotta, mutta mulle ei ole tullut tata ennen edes mieleen etsia mitaan suomalaista virtuaaliyhteisoa.  Ottaa oikeastaan paahan etten ole tiennyt tasta ennen, mutta minkas teet kun en ole kovin sofistikoitunut netinkayttaja.  

Mutta asiaan. Vanhoja viesteja kun tuossa selailin, kasittaakseni taalla on ainakin puoli tusinaa Victoriassa tai Melbournessa asuvia suomalaisia.  Onko nain?  

Itse olen 28-vuotias, naimisissa, toissa etc., eli asettunut tanne Melbourneen melkolailla pysyvasti.  Kayn satunnaisesti Suomi-seuran tai seurakunnan tilaisuuksissa, lahinna markkinoilla yms., mutten ole kylla siella tormannyt moneenkaan alle 60-vuotiaaseen.  Ihan mukaviahan nuo vanhemmatkin siirtolaiset on, mutta onhan se niin, etta kun elamantilanne on ihan eri, on vaikeampi loytaa yhteista jutusteltavaa.

Olisikos siis teilla Victorian asukeilla innostusta ilmoittautua, niin saan vahan kuvaa siita etta onko taalla ketaan jonka kanssa vois edes teoriassa ajatella tapaavansa ihan naamatusten?

Laitampa tahan tuollaisen hymion sitten ihan totutellakseni niiden kayttoon:   :)

Lukemisiin,

Senja

Heidi

Senja! Tervetuloa dunderiin ja oli tosi mukava kuulla sinusta! Miten onnistuitkin loytamaan vanhan viestini??

Meilla on taas tapaaminen pienen suomiporukan kesken nailla nakymin 27.9. lauantaina Melbournessa, tervetuloa mukaan!! Tarkkaa aikaa ja paikkaa ei tosin olla viela paatetty. Meita on tulossa paikalle viisi suomalaista tyttoa (kaikki suunnilleen saman ikaisiakin) aussipuolisoineen, yhdella on tosin suomalainen mies. Tapasimme kaikki aikoinaan taalla dunderissa. :D

Tossa mun vanhassa viestissa on vanha sahkopostiosoite, mutta nykyinen loytyy tuolta mun henkilotiedoista. Ota yhteytta niin ilmoitan tarkemmin tapaamisesta. Toivottavasti paaset mukaan, on aina ihanaa tavata uusia suomalaisia kaukana kotoa... :P

Terkuin Heidi