Lentomatka

Aloittaja Reija, marraskuu 06, 2003, 05:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kristinakestila

Mulla ois kanssa tarkoitus lähteä syyskuun puolivälin tai lopun tienoilla. Ilmeisesti aika samalla aikataululla mennään, viajera. :)
Oon metsästellyt kuumeisesti tarjouksia ja jos tosiaan pari euroo yli tonnilla pääsis matkaan, niin ois ihan ok hinta. Katsellaan miten suunnitelmat edistyy ja koska löydän itseni ausseista! Jos toiveet toteutuu, niin heti alkusyskystä!! :D  :sormetr

viajera

Kristina:)
Olen tosiaan huomannut, että samoihin aikoihin on lähdössä aika moni muukin tätä sivustoa lukevista ja sen lisäksi tiedän muutaman puolitutun, jotka saattavat olla lähdössä samoihin aikoihin. Eihän sitä tiedä, jos satuttas vaikka samaan koneeseen.  :D

Itseä vielä mietityttävät nuo lentoreitit, sikäli kun haluan Australian ja Uuden-Seelannin lisäksi oleilla jonkin aikaa Thaimaassa ja ehkä myös jossain muualla. Varmaan marssin ensi viikolla STA:lle tms. selvitteleen vaihtoehtoja.

Nyt raadan vielä puoli vuotta ilman kesälomaa säästäen joka hikisen centin. :mad:

kristinakestila

Viajera :)

Ehkä tosiaan törmätään koneessa tai paikan päällä. Mun reittisuunnitelmat on vielä aika auki mut Uudes Seelannis täytyy kyl ainaki ehdottomasti poiketa. Tietty joku pieni stopover esim. Kuala Lumpurissa kuulostais kans aika mukavalta, mut täytyy varmaan kesän jälkeen katella ensin pankkitiliä... ;)
Eipä muuta kun painamaan töitä niin eiköhän ne unelmat toteudu! :D