676 Tourist Visa

Aloittaja eliiina, toukokuu 22, 2012, 18:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

eliiina

Hello,

Olen turistiviisumilla maassa ja minulle on myönnetty 6 kk oleskelulupa. Osaako kukaan sanoa voinko hakea jatkoaikaa viisumilleni 3 kuukaudeksi poistumatta maasta? Voinko tehdä jatkoviisumi anomuksen netissä? Ja miten helposti myöntävät luvan jatko-oleskeluun? Vaativatko nähdä tiliotteen ynm.?

Olisin hyvin kiitollinen jos joku osaisi auttaa. Vielä en tahtoisi maasta lähteä.
On täällä niin mukavaa  :)

Rege

Heippa Eliiina!

Oletko saanut pulmasi jo ratkaistua? Toivottavasti! Olen itse nyt hakemassa tuota 676 Tourist Visaa, osaisitko kertoa millainen ja miten pitkä prosessi oli omalla kohdallasi ja paljonko maksoi?

Yst. terv. Rege  8)

Hoyryjyra

hmm, mie oon kait tol 676 viisumil. maksoi 110 aussia, otin 6 kuukaudeks, saan ymmartaakseni hakee jatkoa joka maksais 300 aussia tjsp... sain parissa paivassa ton vai jopa nopeammin, en muista. maahan saapuessa kyselivat vahan suunnitelmista, miks tartten yli 3kk viisumin ja onko rahaa elaa maassa. eipa kummempia ongelmia ollut.
jatkoa olen vahan kelaillut mut voi jaada hakematta koska suunnitelmat ja tropiikin sadekausi ei nyt just sovi kohdalleen...

Rege

Kiitos paljon vastauksesta! Tää tieto helpotti jo paljon. Näyttää olevan samoissa hinnoissa vielä, toivottavasti onnaisi myös yhtä suht nopeasti. Tropiikkiin on itselläkin suunta, mutta vasta kun täällä loskakelit alkaa marraskuussa.  :XXXX