Evidence of a genuine and continuing relationship 175-viisumia varten

Aloittaja annap, toukokuu 23, 2011, 22:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

annap

Hei!

Mieheni on tarkoitus hakea tänä keväänä 175-viisumia, ja hakemukseen sisällytettäisiin minut ja lapsemme. Hakuehtoja tutkiessamme huomasimme immin sivuilla vaatimuksen evidence of a genuine and continuing relationship. Olemme olleet yhdessä liki 10 vuotta ja naimisissakin useamman vuoden, yhteinen lapsikin on. Miten te muut suomalaiset (lapsiperhe)pariskunnat olette todistaneet suhteenne aitouden? Kuinka laajaa todistelua vaaditaan, tarvitseeko todella pyytää perhettä ja ystäviä todistamaan suhteen aitoutta ym.

Kiitoksia jo etukäteen vastauksistanne!  :)


RUU

Annap, helpoimmin tuo kay vaestorekisteriotteiden avulla: niihinhan on merkitty avioliitto, ja lapsen kohdalla vanhemmat.
Tama on taysin riittava osoitus DIACille siita etta teilla on suhde keskenanne.
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

annap

Kiitos vastauksesta, RUU!

Immin sivuilta sain sen käsityksen, että vaaditaan laajempaa todistelua:

http://www.immi.gov.au/skilled/general-skilled-migration/bringing-secondary-app.htm

Näillä näkymin lähdemme liikkeelle ehdottamillasi dokumenteilla ja pyydettäessä toimitamme sitten lisäselvitystä.

Onko muilla tuoretta kokemusta asiasta?


fatamorgana

Moikka annap,

en ihan varmaksi asiaa tiedä, mutta olen itse ymmärtänyt immin sivuilta, että jos on naimisissa, todisteeksi suhteesta riittää avioliittotodistus. Niitä muita todisteita vaaditaan de facto-puolisoista, eli ettei ole ihan keksitty koko avoliitto. Lapsistannehan on varmasti syntymätodistukset, tai jos ei ole (en tiedä näitä kun olen lapseton :) ), sellaiset saa pyydettyä maistraatista eli väestörekisteristä. Niissä näkyvät lasten syntymäajat ja vanhemmat. Teillä muuten pitää olla myös omat syntymätodistukset, eli nekin samasta paikasta... eli siis passikopioiden lisäksi kopiot syntymätodistuksista.