canberraan lähtijöitä tai siellä asustavia?

Aloittaja sirene195, heinäkuu 26, 2005, 22:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sirene195

onkos kukaan lähdössä elokuussa australiaan? tai asusteleeko täällä ketään canberran lähistöllä? itse olen tulossa sinne elokuun puolivälissä au pairiksi ja olisi kiva tutustua myös suomalaisiin jos heitä siellä on.. :)

jounij

Minä taidan olla tällä hetkellä ainoa aktiivi-dunderilainen Canberrassa. Muutamia muitakin tiedän täällä lueskelevan tätä Dunderia, mutta he eivät ole juurikaan tänne kirjoitelleet. Lukaisepa täältä

http://www.dundernews.com/viestitaulu/viewthread.php?tid=46

aina saatavilla oleva Canberran Suomi-Seuran tuorein uutiskirje Uutukainen, niin tiedät, mitä me canberralaiset täällä puuhataan. Ja tule ihmeessä käymään jossain tilaisuudessamme!


Tervetuloa Canberraan toivottaen
Jouni
Canberra

sirene195

kiitos! :) vilkaisin nopiasti tuota uutukaista mutta en oikein ottanut siitä selkoa..heh! mikä teidän pää työnne siellä niinku on?

jounij

Canberran Suomi-Seuran päätyönä ovat siis monipuoliset enimmäkseen suomalaispohjaiset harrastukset :). Eli ei me vain yhteen asiaan keskitytä. Ohjelmastamme toivoisimme jokaisen löytävän itselleen jotain kiinnostuksen kohdetta. Mikä siinä Uutukaisessa oli epäselvää?

Jos taas olet enemmän kiinnostunut henkisen puolen asioista, niin pari suomalaista seurakuntaakin löytyy. Niiden yhteystiedot löydät Dundernewsin etusivun Osoitteita -> Seurakunnat -linkistä.


Canberransuomalaisten puuhastelua selventää
Jouni
Canberra

sirene195

ehken lukenut kovin selvästi sitä uutukaista.. :) ni voisin olla enemmänkin kiinnostunut esim urheilu harrastus mahdollisuuksista siellä, en niinkään henkisistä asioista..tai ylipäätään että mitä nuoret siellä tekevät ym koska on minulla kuitenkin jonkun verrran vapaa aikaakin siellä..mutta kiva että jaxat vastailla. :)

jounij

Canberran Suomi-Seuran urheilijat alkavat luultavasti pesäpalloharjoitukset joskus lokakuun tienoilla. Keskikesäksi ne varmaan taas lopetetaan, mutta sitten ne jatkunevat taas tammikuun lopulla valmistautuessamme huhtikuussa (eli pääsiäisenä) Canberrassa pidettäviin Suomi-Päiviin, jonne tulee porukkaa jokseenkin joka puolelta Australiaa.

Kauanko aiot näillä näkymin olla täällä Canberrassa? Joko tiedät, mihin päin kaupunkia tulet asettumaan?


Kysäisee
Jouni
Canberra

Andreasyan

Itse asustelin Canberrassa 1.5 vuotta ja kyllä sieltä harrastustoimintaa löytyy. ANU:n Gym, eli yliopiston punttikselta löytää lukuisia liikuntaryhmiä joihin voi liittyä vaikkei kyseisessä opinahjossa opiskelisikaan. Hinnat ovat kukkarolle ystävällisiä, ja siellä tapaa opiskelijoita tai muita matkailijoita maailman eri kolkista. Suosittelen lämpimästi.

AA

sirene195

no nyt alustavasti paluu lento on varattu 28. marraskuuta, mutta sitä voin muuttaa kyllä vielä australiassa. tuo ANU:n gym kuulostaa kivalta paikalta, ja varmasti sieltä jotain löytynee. :)