APUA YHTEEN VIISUMI KOHTAAN!!!!

Aloittaja Henney, syyskuu 06, 2005, 07:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Henney

kun viisumissa kysytään what is your usual occupation ?? tajuan kyllä että occupation tarkoittaa ammattia, mutta kun minulla sitä ei ole muuten kuin lukion olen suorittanut ja tällä hetkellä työskentelen pikaruoka/kahvila alalla ilman koulutusta, mutta siis laitanko siihen lukio vai kahvila-työntekijä tai jokin vastaava....englanniksihan lukio on upper secondary school..am i right ?  ois kiva jos sais apua ja nopeasti...  :)

jounij

Vastauksellasi ei ole mitään vaikutusta viisumin saannin kannalta (paitsi ehkä jos kirjoitat siihen jotain sellaista kuin "spy" tai "assassin"). Tilastoja varten noita tietoja vain kerätään. Kirjoita siihen vaikkapa "student".


Ehdottaa
Jouni
Canberra

Henney

niin mä vähän aattelinkin :) heh....en ajatellutkaan heti kirjoittaa spy :D :roue hehee..... kiitos kiitos !!

Henney

niin entäpä mitä tuohon qualifications kohtaan kannattaisi laittaa ? :nuttu:

Jouko

Henney, niin kun Jouni jo tuossa mainitsikin, jos haet Working Holiday viisumia niin ne ovat lähinnä niiden tilastoja varten eli voit laittaa mielestäni tohon vaikkapa "Cafe Barista", "Waiter", "Sandwich hand" "Cafe Allrounder" tai jotain mikä lähinnä kuvaa sitä mitä osaat tehdä.


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Henney

heh joo.... :eye: laitoinkin siihen sitten jotain tyyliin i have been working in cafeteria, fast food restaurant etc. toivottavasti ei siis menny nyt ihan vikaan :itke oompa tyhmä kun en laittanut noita nimikkeitä.... :(mutta ei kai se ole niin tarkkaa.... niin kun sanoitte :) toivottavasti tulee ilmoitus että viisumi myönnetty....!

Jouko

Don't worry about it! She?ll be right mate! aussitapaan :peukkuy


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org