Opiskelemaan Melbourneen

Aloittaja Carita, helmikuu 11, 2005, 23:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Henni

Niin onneksi olkoon vain Redback :) aloitetaan uudet haasteet varmaan samoihin aikoihin.. Mitä alaa lähdet lukemaan?

@kokoko: en tiedä alemmasta tutkinnosta, mutta ainakin MBA hakuajat on avoinna koko vuoden. Hakuprosessissa meni MBS:llä noin kuukausi (päätös tammikuussa aloitus elokuussa)ja Swinburnella 1-2kk (päätös maaliskuussa ja aloitus syyskuun lopulla). Mutta tääkin tietty riippuvainen siitä onko koululla virallisia haku-aikoja.

Redback

Lainaus käyttäjältä: kokoko - toukokuu 24, 2010, 00:07
onneksi olkoon redback! u are very lucky! mutta mulla kiinnostaisikin tietää että kuinka paljon aikasemmin noista yliopistoista ja muista ylipäätänsä ilmoitellaan että on opiskelupaikan saanut, redback taisit saada ilmoituksen siis vain noin 2 kk ennen opiskelujen alkua? onko tää 2 kk ihan perusaika vai voiko yliopistoissa saada ton letter of confirmationin useitakin kk aikaisemmin?

Jahas huomasin tän vasta nyt. Niin oma hakemuksen jättö venyi melko pitkälle mut opiskelupaikkaa tarjosivat nopeasti. Kannattaa hakea aikaisemmin niin luultavasti saa myös tarjouksen aikaisemmin toi 2kk on vähän turhan kireä jos viisumihakemusta ajattelee. Pitäisi olla ok aika tuokin mutta ei kärsi paljon mutkia matkaan.

Redback

Lainaus käyttäjältä: Henni - toukokuu 29, 2010, 06:53
Niin onneksi olkoon vain Redback :) aloitetaan uudet haasteet varmaan samoihin aikoihin.. Mitä alaa lähdet lukemaan?

@kokoko: en tiedä alemmasta tutkinnosta, mutta ainakin MBA hakuajat on avoinna koko vuoden. Hakuprosessissa meni MBS:llä noin kuukausi (päätös tammikuussa aloitus elokuussa)ja Swinburnella 1-2kk (päätös maaliskuussa ja aloitus syyskuun lopulla). Mutta tääkin tietty riippuvainen siitä onko koululla virallisia haku-aikoja.


Onnea vaan sinnekin =) Mä lähden lukeen rakennusalan työnjohdon opintoja tarkoituksena saada vähän tietoa alan paikallisista menettelytavoista jos vaikka saisi töitä sieltä sitten. Mitä alaa itse?

Henni

Lainaus käyttäjältä: Redback - toukokuu 30, 2010, 22:29
Lainaus käyttäjältä: Henni - toukokuu 29, 2010, 06:53
Niin onneksi olkoon vain Redback :) aloitetaan uudet haasteet varmaan samoihin aikoihin.. Mitä alaa lähdet lukemaan?

@kokoko: en tiedä alemmasta tutkinnosta, mutta ainakin MBA hakuajat on avoinna koko vuoden. Hakuprosessissa meni MBS:llä noin kuukausi (päätös tammikuussa aloitus elokuussa)ja Swinburnella 1-2kk (päätös maaliskuussa ja aloitus syyskuun lopulla). Mutta tääkin tietty riippuvainen siitä onko koululla virallisia haku-aikoja.


Onnea vaan sinnekin =) Mä lähden lukeen rakennusalan työnjohdon opintoja tarkoituksena saada vähän tietoa alan paikallisista menettelytavoista jos vaikka saisi töitä sieltä sitten. Mitä alaa itse?

Sounds good :) Mulla on toi ihan perus MBA tiedossa, saksassa alkaa oleen opinnot pulkassa ja näin opiskelijana on hyvä tutkailla maailmaa. En ole Ausseissa koskaan vielä päässyt käymään, joten kiva on päästä seikkailemaan :). Mut ennen opiskelun jatkamista on melkonen rumba näiden muuttohommien kanssa käynnissä, on varmasti tuttu tunne ;)

Redback

Lainaus käyttäjältä: Henni - toukokuu 29, 2010, 06:53
Sounds good :) Mulla on toi ihan perus MBA tiedossa, saksassa alkaa oleen opinnot pulkassa ja näin opiskelijana on hyvä tutkailla maailmaa. En ole Ausseissa koskaan vielä päässyt käymään, joten kiva on päästä seikkailemaan :). Mut ennen opiskelun jatkamista on melkonen rumba näiden muuttohommien kanssa käynnissä, on varmasti tuttu tunne ;)

Hyvältä kuulostaa kyllä sielläkin hommat! Mä olen käynyt pari kertaa aikasemmin melbournessa ja hieno mesta on! Rumba on tuttua täälläkin kyl mut on se sen arvoista varmastikin sit. 8)

kokoko

kiitti ku vastasitte mullekin  :pepsodent ja ihanaa kuulla et vastauksia voi tulla noinki nopeesti, ja NOIN PALJON ennen ite opiskelun aloitusta! luulis et toi pätis sit vähä useemmissaki yliopistoissa, ite meinaan uni of melbourneen :)