hohhoijaa, kun on vaikeaa!

Aloittaja kirppu, joulukuu 09, 2005, 20:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kirppu

Tallainen pieni ongelma talla kertaa...

Olen tulossa takaisin Oz:in tammikuun lopulla. Lentoja ei halvalla saanut, koska halusin pelkan yhdensuuntaisen lipun, joten kalliksi tuli. No, ainakin matka on varattu...

Mutta sitten ne kaytannon ongelmat. Tulen nimittain puolisovisahakemuksella maahan. Taalla siis talla hetkella keraan matskua/todisteta (jotka postitan sitten maahan kohtapuoliin), ja puolisoni vaantaa duunia Australiassa. Sanoivat, etta kun paperit on laitettu sisaan, voin tulla maahan odottelemaan paatosta (eli ei tarvi odottaa sita taalla Suomessa), esim turistivisalla. No, ei siina mitaan, mutta lentoyhtio taalta Suomen paasta alkoi kyselemaan, onko mulla visa kunnossa, kun kuulemma jos tulee turrevisalla pitais olla meno-paluulippu.

Eli meneekos siella Aussi-paassa ihan selittelylla,kun saapuu l.asemalle, vai pitaisko saada joku lippulappu tositteeksi. Tai miten muut kaytannon ongelmat, jota tallaiseen voisi liitya!! Auttakaa, viisaat!

ps. Asiasta kolmanteen. Oliskohan kukaan just löytanyt jostain tietoja extra-halvoista lennoista! Infotkaa, jos:) Ja miten kauhan tollaseten hakemusten kasittely yleensa kestaa, ollaan avopari eika naimisissa?:confuse

meikalainen

moro!! ainoa mihin osaan vastata, tuoreella kokemuksella, on että tuo puoliso viisumin saanti prosessi kesti mulla n 2,5 viikkoa-siitä kun lähetin paperit Saksaan.Ja jos on paperit kunnossa ja kaikki tarvittava info kasassa,niin eipä tuota kauempaa pitäisi kestää.Prosessi saattaa venyä,jos jotain puuttuu!!Joten tarkkuutta peliin.T. saman läpikäynyt vuoden alussa...