Uusi tulokas...

Aloittaja Taitsu, huhtikuu 24, 2004, 04:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Taitsu

No nyt rohkaistuin ja p??tin kirjoittaa, pidemm?n aikaa olen ollut vain seuranta puolelle.
Eli nyt vihdoinkin asia on varmistunut eli olen tulossa Melbourneen ty?harjoitteluun IAESTE:n kautta, ty?t alkavat 9 syyskuuta. Nyt onkin hieman kiire viikon sis?ll? pit?isi varata lennot ja hakea viisumia.  Viisumia (416.222b) varten n?ytt?? on tarkat ohjeet ja jokin ns. suosituskirje. Viel? en ole kerennyt papereita tarkemmin lukemaan niin innoisani olen ollut.
Ett? t?mm?inen tapaus, vaivailen sitten kiperill? kysymyksill? kun niit? kuitenkin t?ss? matkan varrella tulee esiin usempia.

Taitsu

eevis

Taitsu :)

Kiva ett? "rohkaistuit", ja kiva kuulla susta n?in "julkisestikin", s? ainakin olit fiksu, kun esittelit t?ss? itsesi. :peukkuy M? aloittaessani aloin vain laukoa kysymyksi?...how rude is that?! :peukkua No, kaikkea oppii, my?s netiketti?, kun vanhaksi el??.

Tsemppi? viisumihakuun, ja toivottavasti et joudu kirjoittamaan itse tuota suosituskirjett?si, niinkuin min? jouduin... Olipa piinaavaa kehuskella itse??n!

Aurinkoista viikonloppua! :cool:

eevis

OHO, pitip? heti editoida viesti?, ja juhlistaa: ti-ti-ti-dii, t?m? on sadas viestini! :XXXX
Dees - We will bloody bounce back!!!


arixmel

Tervetuloa foorumille seka myohemmin melbourneen taitsu :peukkuy:peukkuy:peukkuy moneen kysymykseen taalla on varmaan vastattukin mutta jollet haulla loyda niin ala arkaile kysya, taalla ei syoda elavalta muita kuin turkulaisia :roue :roue :hahhaa :hahhaa.
(ne asuu taallakin tois puol jokkee)
You don't pay taxes - they take taxes.

-- Chris Rock --

Taitsu

No nyt on viisumi passissa. :D
K?sitelyss? ei kyll? kest?nyt kauaa, reilu viikko.
Lennotkin on jo varattu, nyt vain odotellaan h-hetke?.  Viel? en ole aivan asiaa sis?ist?nyt, ett? todellakin olen tulossa sinne maapallon toiselle puolelle, mutta ehk? t?ss? pikkuhiljaa.
Ett? t?mm?ist? t?ll? kertaa.

Jouko

Taitsu,

Onnittelu viisumista ja ett? asiat j?rjestyi ilman ongelmia. Muista otaa l?mmint? mukaan!

Voiko  muuten kysy? mit? alaa tulet harjoittelemaan?


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Taitsu

Kyll? saa toki kysy? harjoittelupaikasta. Eli harjoittelupaikka  on CSIRO Forest and forest product laboratory. Ja ty?nkuvaan kuuluu erilaiset paperin testaus ja tutkimus teht?v?t.