Nokia E90 suomalaisella näppäimistöllä

Aloittaja jaaske, kesäkuu 22, 2012, 13:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jaaske

Hei,

Olen myymässä Nokia E90 -kännykkää. Ostin koneen jokin aika sitten (pari kolme kuukautta) Suomesta käytettynä. Toimii hyvin mutta ei sovi tarpeisiini. Ainoa ongelma, jonka olen huomannut, on että nettiyhteys siirtyy wifi-asetuksesta operaattoriyhteyteen itsestään. Vika saattaa olla puhelimessa tai sitten en vain osaa käyttää konetta oikein. En myöskään pitänyt siitä että kännykän valo pysyy päällä maksimissaan vain 60s ilman näppäimen painallusta. Tämä ei ole kuitenkaan vika vaan puhelimen perusominaisuus. Näppäimet olivat myös liian jäykät minun makuuni.

Kännykkä ei ole uusi ja siinä on pieniä naarmuja siellä täällä, kuten kuvista ehkä näkyy. Mutta jos tarvitset peruskommunikaattorin suomalaisilla näppäimillä etkä halua tilata Suomesta asti, nyt olisi hyvä tilaisuus.

Pakettiin tulee mukaan kännykän lisäksi suomenkieliset ohjeet, ohjelmisto-cd, vyölaukku, tietokonekaapeli, ylimääräinen patteri, korvakuulokkeet ja kuulokeliitäntä piuha, jonka avulla voi käyttää normaaleja korvakuulokkeita.

Asun Blue Mountainsilla n. 100 km Sydneystä länteen. Jos olet täällä päin käymässä, voit tulla katsomaan kännykkää tai voin lähettää sen postissa. Hintapyyntö olisi $150 + postituskulut Australian sisällä $20.

Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä sähköpostilla, mmjaaskelainen@gmail.com tai puhelimitse 0405 052791.

Lisää kuvia täällä: https://plus.google.com/photos/100903238217033771636/albums/5756693642315506881?authkey=COSHtaenoebcswE

Huom. Joissakin kuvissa näkyvä Extrat-kansio on minun kännykkään lisäämäni. Tyhjennän koneen omista tiedostoistani ja palautan perusasetukset ennen myyntiä.


b9leto00

Aika kovaa hintaa pidät, sillä esim. HTC:n wildfiren saa samaan hintaan ausseista kuin tuon ikivanhan nokialaisesi, ja HTC:n tehot on ihan toista luokkaa kuin 5 vuotta vanhan kapistuksesi. Ei ole tarkoitus kettuilla mutta jotain rotia näihin myyntihintoihin suhteessa puhelinten rautaan, ei tuohon hintaan tuota kukaan tule ostamaan.

http://www.ebay.com.au/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260885814191&clk_rvr_id=357794018204&item=260885814191&lgeo=1&vectorid=229515 linkki vie ebayhin josta saa HTC wildfiren $159

jaaske

Ok. Eikö minulla ole mielestäsi oikeutta pyytää haluamaani hintaa omistamastani puhelimesta? Näiden puhelinten hinnat ovat huutonetissä sadan euron molemmin puolin, jotkut maksavat useamman satasen. Tämän hinta oli lähes 100 euroa. Siihen kun lisää postikulut Suomesta + postikulut Australiassa, ollaan aika lähellä pyytämääni hintaa. Kenenkään ei ole pakko ostaa, ellei ole kiinnostunut. Oletan että tätä palstaa lukevat ovat aikuisia ihmisiä, jotka pystyvät arvioimaan tekemiensä kauppojen kannattavuuden tai kannattamattomuuden.

suomalainenlukija

Lainaus käyttäjältä: b9leto00 - kesäkuu 25, 2012, 16:06
Aika kovaa hintaa pidät, sillä esim. HTC:n wildfiren saa samaan hintaan ausseista kuin tuon ikivanhan nokialaisesi

Miksi vertaat Nokian puhelinta HTC:n, kun voit verrata Nokiaan? Oheinen linkki nayttaa Nokia E90 puhelivan myyvan $110 kaytettyna http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=Nokia+E90+&_sacat=0

Saattaa olla vanha puhelin, mutta voihan se olla kunnon tavaraa, toisin kuin HTC...

b9leto00

Lähinnä vertasin puhelimien sisällä olevaa rautaa enkä merkkejä. Vaikka itsekkin käytän Nokian Lumiaa niin HTC:stä olen kuullut vain ja ainoastaan hyvää. Raudan lisäksi sovellustarjonnan suhteen androidluuri vie symbiania 100-0.

SaQ

Lainaus käyttäjältä: b9leto00 - kesäkuu 26, 2012, 18:00
Lähinnä vertasin puhelimien sisällä olevaa rautaa enkä merkkejä. Vaikka itsekkin käytän Nokian Lumiaa niin HTC:stä olen kuullut vain ja ainoastaan hyvää. Raudan lisäksi sovellustarjonnan suhteen androidluuri vie symbiania 100-0.
Jos ei ole huimia tarpeita pyorittaa niita miljoonia raskaita sovelluksia ja jos ei tykkaa touch screen nappiksesta niin sita ei mikaan prosessori tai app korjaa. Mun ensimmainen touch screen nappis josta voin rehellisesti sanoa pitavani on nykyinen N9 swypella missa EN/FI nappis vaihtuu napin painalluksella. N9 standardisovellukset on riittanyt tahan asti mulle loistavasti (vaikka olen ladannut useita sovelluksia niin olen huomannut etten niita kayta pl. Yatzy jota pelaan dosaa odotellessa). Uskon etta kyseinen E90 on loistava puhelin jos ei tarvitse kuin perustoiminnot kommunikointiin ja haluaa suomalaisen "non-touch screen" nappiksen.