Sydney elokuu 2012, onko muita lähtijöitä?

Aloittaja Savonian, maaliskuu 24, 2012, 22:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Savonian

Juuri laitoin lentolipun ja W&H-viisumin maksuun. Onko muita uusia maailman ihmettelijöitä lahdössä samaan aikaan Sydneyhin tai lähialueelle?

teresa-ro

Moi, mun pitäis saapua Sydneyhin 1.8.! Ekaksi viikoksi mulla on varattu majoitus (wake up hostelli), mutta sen jälkeen ei mitään suunnitelmia. Jostain pitäis kiva duuni löytää. Koskas sä oot tuolla Sydneyssä? :)

Tase

Melko hiljaselta näyttää täällä syksyn 2012 kohdalla verrattuna viimesyksyn topiciin.

Täältä olisi näillänäkymin lähdössä kaksi parikymppistä miehen alkua pakoon Suomen kylmää talvea. :peukkuy Molemmat ammattiin valmistuneita ja olis valmiita pitämään ns. välivuoden ennen kunnolla työelämään jumiutumista.  Siis syys/lokakuussa todennäköisesti lähdössä.

Muita lähtiöitä syksyllä 2012?  :)

b9leto00

Lainaus käyttäjältä: Tase - toukokuu 06, 2012, 19:22
Melko hiljaselta näyttää täällä syksyn 2012 kohdalla verrattuna viimesyksyn topiciin.

Täältä olisi näillänäkymin lähdössä kaksi parikymppistä miehen alkua pakoon Suomen kylmää talvea. :peukkuy Molemmat ammattiin valmistuneita ja olis valmiita pitämään ns. välivuoden ennen kunnolla työelämään jumiutumista.  Siis syys/lokakuussa todennäköisesti lähdössä.

Muita lähtiöitä syksyllä 2012?  :)

Tase ilmeisesti tarkoittaa minua tuolla toisella parikymppisellä miehellä. :) Ollaan siis Oululaisia, molemmat nyt 19-vuotiaita kavereita. Itse olen jo WH-viisumin hommannut, ja töitä on toukokuusta elokuun kolmanteen. Tämän jälkeen jos pari viikkoa suomessa ihan vaan olisi ja sitten lentäisi johonkin päin ausseja, tarkoitus olisi olla noin vuosi reissulla.

Kohdekaupunki on vielä epäselvä, mutta joku noista etelän kaupungeista eli melbourne tai sydney olisi mielestäni hyvä paikka aloittaa tuohon aikaan, ainakin mitä olen netistä lukenut.

Savonian

Lainaus käyttäjältä: teresa-ro - toukokuu 03, 2012, 22:34
Moi, mun pitäis saapua Sydneyhin 1.8.! Ekaksi viikoksi mulla on varattu majoitus (wake up hostelli), mutta sen jälkeen ei mitään suunnitelmia. Jostain pitäis kiva duuni löytää. Koskas sä oot tuolla Sydneyssä? :)
Mulla on kanssa suunnitelmana saapua Sydneyhin 1.8. (lähtö 30.7. Hki-Singapore-Sydney). Hostellia katselen tässä, sekin (kuten kaikki muukin) riippuu tosta viimeisimmästä IELTS-tuloksesta...

teresa-ro

Savonian, voi vitsi sulla oli sama lippu kun mulla! Mutta töiden takia joiduinkin siirtämään reissua kuukaudella eteenpäin, eli saavun maahan vasta 1.9.

Savonian

Mulla tulee ikä täyteen elokuussa noille halvoille lipuille niin pakko lähteä tossa... mutten olisin ollut kesän yli täällä töissä, mutta minkäs teet...

cudi

Syyskuun puoliväliä odotellessa, silloin lähtee tämä nuori mies Singaporen kauttaa Sydneyyn :) Viisumi ja menolippu on, ja takasin tuun sitte, ku jaksan. Suurempia suunnitelmia ei oikein oo, mut varmaa itärannikkoa ylöspäin kunhan asiat on Sydneyssä hoidettu. Ikää on 20 ja jos joku matkaseuraa vailla alkuun ja ehkä pidemmäksikin aikaa, ni viestii voi laittaa YV:nä  :)

Savonian

Suomi-TJ on 1.
Huomisillalla lähtö ja keskiviikko aamuna pitäisikin olla jo Sydneyssä.
Pitäisköhän ruveta pakkaamaan?

kkkati

Täälläkin ois yks lähtijä lisää! Päiviä jälellä semmoset reilu 20 ja Sydneyhyn saavun siinä elokuun viimoisella viikolla eli ihan syyskuun alussa. Yksin lähden matkaan ja olen 19-vuotias tyttö. Seura kelpaa kyllä että jos kukaan sattuu olemaan siinä lähettyvillä samoihin aikoihin! Vielä en oo ehtiny suunnitella et miten kauan aikaa vietän Sydneyssä.

Riiina

Täälläki pari 22-vuotiasta tyttöä lähössä Sydneyyn parin viikon päästä!
Sydneyssä pitäisi olla 20.8. ja majoitus on vielä täysin auki.. Joku hostellin tapanen pitäis löytää ja siitä sitten jonkin sortin vuokrakämppä. Tehään viimenen harjoittelu päiväkodissa ja lomaillaan sen lisäksi  :)

Savonian

Mä tonne hostelli-ketjuun jo suosittelin, mutta lisätään nyt tännekin: Backpackers HQ, Kings Crossissa.