Vuokrataanko talo Gold Goastilta?

Aloittaja Hani, elokuu 19, 2003, 17:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hani

Minun ja veljeni unelma olisi muuttaa Gold Goastille. Ikävä kyllä olen kuullut että se on hyvin kallista. Jos löytyisi sopiva porukka voisimme vuokrata talon yhdessä? Itse olen australian kansalainen (synnyin siellä), mutta olen asunut melkein koko elämäni Suomessa. Ausseihin lähden 14.9 STA:travelin kautta ja ekaksi menen sukulaisten luo Sydneyhin.

Saa mailailla,

hanna_virtanen@hotmail.com

Raiwå

Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

Tribe

Moi Hani
Itse löysin perheelleni kalustetun asunnon Coastilta (Mermaid Beach) näiltä sivuilta
 http://www.seqrents.com.au
Katso löydätkö mieluisan.
Me saavumme 19.9.

See ya, Tribe
Tribe

riaapa

Hei Risto!

Mites sun poikien kouluasiat? Ei olla täällä kuultu jatko-osaa sun kertomukseen... mua tietysti kiinnostaa lähinnä se IB-aspekti.

Tehän lähdette jo ihan pian!! Lycka till!

Riina.
Riina

Tribe

Moi Riina
Kouluasiat -so far so good! Nuorimmainen on jo toivotettu tervetulleeksi Miami State School'iin ja kolme vanhempaa olen ilmoittanut Miami High School'iin. IB kuvio on ok, poika menee normalisti kouluun ja Kaija antoi "ohjelman" mukaan.
Yksi viikko enää Suomessa ja lähdemme!

On ollut pikkisen puuhaa, hyvä että olen ehtinyt käydä lukemassa teidän juttujanne.
Jatkossa lisää,

See ya!
Tribe

Jouko

Tribe,

Hyvin näyttää homma olevan pulkassa,  eipä uudesta kotipaikastasi ole kovinkaan pitkä matka seuraamaan lähistöllä pidettävää Indy kisaa...:XXXX

Tervetuloa!


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Tribe

He-eei!
En tuota enää muistanut, poikani kyllä joskus siitä mainitsi. Pöydälläni makaava Lexmark Z52 pärähtikin ihan uuteen rooliin.
No nuita kisojahan sitten katotaan kotopihalta, tai ainakin läheltä!

See ya,
Tribe

Jaaks

Juu Risto :D

Se ei ole kaukana 62 days to Go !!

Indy on mahtava kokemus; ei ehka ihan sama kun F1, mutta Gold Coast on aivan sekaisin yli viikon :XXXX:XXXX:XXXX

http://www.indy.com.au/

See Ya Soon