Vuokrataso Melbournessa?

Aloittaja Heikkis, kesäkuu 26, 2007, 05:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Heikkis

Hei!

Olen tulossa Melbourneen opiskelemaan puoleksi vuodeksi ja asunto on hakusessa. Kyselisin teiltä asiasta enemmän tietäviltä, mikä on yleinen vuokrataso Melbournessa? Etsin huonetta University of Melbournen lähistöltä ja kalusteet saisi olla. Onko asumispaikka muuten helppo löytää noin yleisesti ottaen?

Kiitokset vastauksista jo etukäteen!


Andreasyan

Heikkis,

kaypas katsomassa sivut

http://www.realestate.com.au

Sielta loytyy myos "share accomodation" tavallisten vuokra asuntojen ohella. Ilmoituksista nakyy myos onko asunto jo valmiiksi kalustettu.

Lycka Till.

AA


Lasse


Heikkis

Kiitoksia vastauksista. Aivan huippua, että tällainen forum on olemassa, tuli kuin tilauksesta!  :)

Osaisiko joku vielä sanoa, miltä asuinalueilta huonetta kannattaisi katsoa, jotta se olisi melko lähellä University of Melbournea?

riaapa

Hei Heikkis,

Muistaakseni olen vastannut tähän ihan samaan kysymykseen muutama vuosi sitten, mutta en nyt kyllä jaksa itsekään sitä vanhaa vastausta sulle etsiä... Vinkiksi kuitenkin että hakua kannattaa käyttää.  :peukkuy

Melbourne Unin lähellä on mm. Carlton, Carlton North, Parkville, Brunswick, Fitzroy, North Melbourne, CBD jne. jne.... Käytännössä se on kuitenkin niin keskeisellä paikalla lähellä keskustaa että julkisilla luulisi pääsevän suht helposti melkein mistä vaan, jos vaan muuten mieluisa kämppä löytyy.

Tervetuloa Melbourneen!!  :pepsodent
Riina

DandyAndy

Moi Heikki,
Olen just etsimässä kämppistä North Melbournessa. University of Melbourne on kiven heiton päässä! (riippuu vähän minne päin tuuli puhaltaa ja miten iso kivi.....)
Millonka olisit muuttamassa Melbourneen?

Heikkis

Olen tulossa kaupunkiin jo ensi kuun alussa, tai no melkein puolessa välissä. Nimimerkistä huolimatta en edusta miessukupuolta.

Paljonko kämppiksenäsi joutuisi maksamaan vuokraa?

(saatteko muuten sen sateen loppumaan siellä heinäkuuhun mennessä?  ;) )

DandyAndy


Heikkis

Vuokrataso on ilmeisesti noussut kovaa vauhtia Melbournessa. Satkulla ei loydy kuin murjuja. Kavin eilen katsomassa jotain $135 maksavaa huonetta Carltonissa. Asunto oli kamalassa kunnossa, hyva ettei rotat juosseet lattioilla...

Toivottavasti loydan jotain pian. Harmittaa hieman, etten hakenut paikkaa yliopiston Collegeista, nayttavat olevan aika kivan nakoisia. =)