kotiapulainen/Aupair etsii toita!

Aloittaja ulohi, syyskuu 03, 2003, 10:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ulohi

Hei!

Olen 23-vuotias erittain reipas ja ahkera nuorimies. Asustelen tallahetkella Sydneyssa ja etsisin jonkinlaisen aupairin/kotiapulaisen hommia ihan mistapain tahansa Australiaa. Kokemusta kyseisista hommista on riittavasti. En tieda onko tama paras ja "oikea" paikka ilmoituksen esittamiseen, mut ainakin tama tavoittaa monet. On naa sen verran erinomaiset sivut!;)
Minuun voi ottaa yhteytta esim. sahkopostilla, joka on mianlo00@jippii.fi

yst. terv. Mika

Jaaks

Mika :D

Eipa tainnut olla oikea foorumi sinun kysymykselle :??:?? mutta tassa on yksi niita ainoita elavia linkkeja talla hetkella Ausseissa au-pair hommiin :
http://www.familymatch.com.au/

Kaikki muut hakee tyovoimaa ulkomailta :??:??

Cheers
Jaaks

Heidi

Heippa kaikki monitaitoiset reissaajat!! Meilla olisi apu tarpeen sekalaisten remontti- ja pihahommien vauhdittamisessa, lahinna ruoka- ja majoituspalkalla, mahdollisuus myos paikallisten nahtavyyksien katseluun ja kontakteja loytyy myos farmityopaikan hommaamiseen, jos sellainen kiinnostaa. :cool:

Jos kiinnostaa, yhteytta voi ottaa U2U:n valityksella tai sahkopostitse profiilista loytyvaan osoitteeseen kirjoittamalla. :XXXX

johki72

Heidi:D

Tää olis ajankohtaista ilmeisesti nyt:??

Itse olisin siellä suunnalla todennäkösesti vasta loppuvuodesta,joten vissiin remontit siinä vaiheessa jo tehty vai?

Ainakin maalaushommat pensseliä heilutellen olisi tuttua ja mukavaa hommaa:D:D

Heidi

johki72, ilmoitus on ajankohtainen nyt ja varmaan myos loppuvuodestakin, meidan remontit etenee nimittain etanan vauhtia!! Maalausta olisi tiedossa seka nyt etta myohemmin... Mina olen jaamassa aitiyslomalle alkuvuodesta ja miehelle iski paniikki, etta aika ei riita kaikkien keskeneraisten hommien viimeistelyyn ja minusta ei kohta ole enaa paljon apua! ;) Sitten keksinkin, etta dunderistahan loytyy yleensa apu joka kysymykseen ja ongelmaan... Ihan seuran vuoksikin saa meille kylla tulla vierailemaan, olemme itse matkustelleet paljon ja majailleet milloin kenenkin kummin kaiman luona, etta on kiva valilla itsekin tarjota yosija jollekin ja nayttaa vahan paikallisia nahtavyyksia. :P

johki72

Heidi:)

Täytyypä sitten tarkistaa tilanne uudestaan loppuvuodesta,tai sitten kun niille seuduille satun eksymään:)

Johanna

mette

Heidi :)

PALJON ONNEA
johdosta!

Heidi

Kiitti Mette, kiva kuva!!! :):):)

mette

Heidi :D

Mitäs askareita vastaan voisi tulla nuuhkimaan vauvantuoksua :D

Milka

Heidi ei varmaan pane pahakseen vaipan vaihtoapua ja siinahan Mette saat sita tuoksua :D:D:D:D:D:D

mette

Milka :D

Ihan ei vierasta ole sekään,erilaiset tuoksut kun kuuluvat  tuohon pakettiin :) Onhan noita tullut neljä pyöräytettyä:):):):)