putkimieheksi australiaan

Aloittaja sanddu, maaliskuu 22, 2013, 20:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sanddu

hei
millainen prosessi olisi päässä putkimieheksi australiaan? kelpaako suomalaiset paperit ammatti tutkinnosta? kiinnostusta olisi lähteä kunhan saa vielä vähän työkokemusta lisää. millainen mahdollisuus ulkomaalaisen päästä alan töihin?

kaikki nippeli tietokin on avuksi!

isalainen

 :coolh AUSTRALIA on vielä mahdollisuuksien maa ja täällä tarvitaan putkimiehiä, mutta aivan sama kuin koko läntisessä maailmassa, toisen työssä olevalle ei haluta maksaa, vaan pyritään työ korvaamaan halvalla taitamattomalla työvoimalla.
   Olen ollut 44 vuotta, koko ajan rakennuksilla ja alku oli sitä sekahommia, auton kori hitsarina, kunnes seikkailu veti ja oli vanhempi Tolvanen joka siellä tuntemattomassakin näytteli, ja etsi kirvesmiehiä ja siirä alkoi vuoden työ ja sain hankittua auton ja niin alkoi työ luistaa, vaikka olin varmaan tyhmin Englannissa, vaikka se oli tärkein ja kun pääsin esimies asteelle, niin silti piti näyttää kuinka hoksottimet toimii ja sitten urakoin itse ja lopetin työni niihin vasta puolen asioihin jo 1997, kun poliisi iski aiheettomasti perseeni mustelmille ja parannus kesti puoli vuotta, ja nyt olen loukannut etten pääse kävelemään ja on kysymysmerkki missä tulen asumaan ja yritän laittaa maalliset painostukset kotisivuihini ja voin niitä elämän vastakohtia lähettää Gmailin, twitterin, googlen ja facebookin kautta, mutta kun olen ehkä ensimmäinen joka usko että ihminen on lihasrobotti, eikä saa syyttää ketään, sillä joka paska kärpänenkin oppii leikkimään kanssasi, eikä istu lautasellesi jos annat sille vapauden elää.
Toivon sinulle menestystä sillä ajatuksen sinulle on antanut oma luojasi, joka on sinun henkilökohtainen Jumalasi, sinulla voi olla luojasi määräämä työ Australiassa, kuten minäkin nyt ymmärän ja tutkin miksi valkoinen tappoi Kalkaroon Aborigininaalit läntisen Queenslannin vuorille ahneuksiaan lampaan kasvatuksessa ja kaivostoiminnassa ja nyt heidä luojansa kostaa äänestäjille sen itä rannikolle mistä laki tuli että ABO onvapaata riistaa ja kun 40 vuotta on tutkinut, niin on mahdollista että suomalainen on kotoisin etelä Kalkadoon  alueelta, kosko selviä suomenkielisiä sanoja on abojen kartoissa joka johtaa pohjois     terveisin: Isalainen

jounij

Tässäpä vielä muutama ja: ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja
Jouni
Canberra