Footyn salat?

Aloittaja Aikis, syyskuu 12, 2005, 18:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

eevis

jaa jaa, tuli se wooden spoon nyt sitten meille... tuntuuko hengenahdistusta? nousiko pulssi? no ei... ehkä tää ei ole niin vakavaa... :) MUTTA, perhana, olin jo juhlinut parhaita draft pickejä ens vuotta varten, niin eikös Gold Coastin uus perustettava joukkue tule sekoittamaan kuvioita... hmmm lisää infoa tulossa tänään... näyttäisi siltä, että vasta 2010 draftissa pääsevät poimimaan ne parhaat kirsikat päältä... pitää seurata tilannetta... ;)

ja Heidin Hawks, Riinan Roos, Räyhän Pies, Hardflipin StK ja Pinkuksen Cats jatkavat taistoa... hmm en tiiä oikein, ketä kannattaa finaaleissa... mutta victorialainen sen olla pitää (sama kuin että "you don't switch teams" :D ) joten taidan kallistua Hawksien puolelle... GO HAWKS! :) :XXXX
Dees - We will bloody bounce back!!!


Leokatti

Ja Tikrut TAAS ensimmäinen tippuja  :nuttu:. Brrr...

Kuka muu tahansa, kunhan ei vaan Collingwood... :pepsodent
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

arixmel

eikos collingwood ole ainut tiimi joka oikeasti osaa pelata ?, muut tiimit on vain mielenkiinnon yllapitamisen vuoksi mukana,  >:D :pepsodent,,tai no lionsit taitaa tulla hyviksi jalleen uusien tuulien puhaltaessa (Boss Voss valmentajaksi)
You don't pay taxes - they take taxes.

-- Chris Rock --

R?yh?

Collingwood, Collingwood, Collingwood!!!!!  :pepsodent

eevis

Jep jep Collingwood... the team everyone loves to hate... with a passion! :pepsodent ;) :D
Dees - We will bloody bounce back!!!


hardflip

Lainaus käyttäjältä: eevis - syyskuu 06, 2008, 02:53
Jep jep Collingwood... the team everyone loves to hate... with a passion! :pepsodent ;) :D

Vanhemmat Footy-tietajat taalla kertoivat etta vajoan todella-alas (en tosin paikallisten kannattajien tasolle) jos millaan tavalla kannatan (Barrack?) Collingwoodia. Siihen kuulemma tarvitaan useampia vuosia talla mentereella, taydellista itsetunnon menetysta ja tietamattomyytta paremmasta.

Onhan ne osa kannattajista melkoisia janareita mutta kaikesta huolimatta jokainen valitkoon joukkueensa. En vihaa enka rakasta mutta en toivo menestysta talla kaudella heille =)
Hit the body...head will follow
-Trevor Gillies

eevis

^heheheheh.... :pepsodent

Mun "footy-oppi-isäni" kannattaa itse Collingwoodia, on kannattanut vauvasta asti kuten koko sukunsa monen sukupolven ajan, koitti hän kovin muakin käännyttää, mutkun olin jo joukkueeni valinnut... :D Hmm minusta on olemassa hyvin salainen ja sensuroitu talvinen kuva Ranuan eläinpuistosta parin vuoden takaa, missä mulla on kaulassani Collingwoodin huivi... oh mikä häpeä... mutta hitto oisin paleltunut kuoliaaksi, jos en ois sitä pukenut... pakkohan mun oli... :pepsodent :D Joo, en varsinaisesti intohimoisesti vihaa Collingwoodia, mutta en rakastakaan... :pepsodent Mutta silti, jos finaalissa on Collingwood ja joku ei-victorialainen, SILLOIN voin toivoa Collingwoodin voittavan... ainoa kuviteltavissa oleva tilanne... :pepsodent Heheh, auts, Räyhä älä lyö... ;) :D
Dees - We will bloody bounce back!!!


hardflip

Nyt kun tuli tasta Collingwoodista puhetta, niin takuu varmasti jinxaan minun tuurilla Stkn joka yllattaen pelaa Collingwoodia vastaan Semeissa. Taytyy kuitenkin nyt muistaa olla pesematta sukkia ja nukkua Jason Gramin nuttu paalla, ihan hyvaa onnea toivoakseen =0

Mielenkiintoista nahda miten Ball ja Armitage parjaavat 13. paivan pelissa, sinallansa ei voi pahasti menna metsaan kun pihalle laitettiin X-mies ja Gardiner.

Isoja peukkuja Milnelle, Kossulle ja perapaassa Kingille. Toivottavasti saadaan nauttia Riewoldtin merkeista =)

Goljatwood, thanks for coming...Seeyaaaah!
Hit the body...head will follow
-Trevor Gillies

eevis

^Yäk, Riewoldt, brrrr... ;) :D Ballin ihmeen muotoinen pää taas on vaan hauska... Joo, Hardflip on myös päässyt asian ytimeen, jinxaamiseen... ;D On se paha, mitä kaikkea joutuu tekemään tai olemaan tekemättä välttääkseen oman joukkueensa jinxaamisen. Geelongia ikuisesti jo kannattanut työkaverini joutui aikanaan hautaamaan metrin mullan alle "pahanonnenhuivinsa", eli Catsien huivin, joka hänellä oli päällään Catsien hävitessä rökäletappion. Kahdesti. :pepsodent Minä taas itse jinxasin rakkaita Demonsejani, eli en voinut mennä matseihin, tai heti hävisivät, poikkeuksena tosin Queen's B-day blockbuster... telkusta vaan piti muuten kattoa... makes sense, doesn't it? :D :D :D
Dees - We will bloody bounce back!!!


hardflip

Hahaa, enpas jinxannut! Ihan mielenkiintoinen ottelu vaikkakin viimeisen neljanneksen alussa peli oli jo selva.

Pelissa nahtiin Chin Musicia ja raporttia Koschinzkysta (saa potkaista jos kirjotin viarin)...

Thanks for coming Collingwood!
Hit the body...head will follow
-Trevor Gillies

eevis

Go Doggies, ovat just tulessa minor premejä Catsia vastaan! :XXXX Terkut rakkaille Doggies-faneille MCG:n katsomossa JUST NYT! ;) ;D
Dees - We will bloody bounce back!!!


pinkus

Hehee, Go Cats!  :pepsodent   :god:
Ens viikolla juhlitaan   :XXXX

Heidi

We are the mighty fighting Hawks! Suurta finaalia odotellessa taidan alkaa puhaltelemaan keltaisia ja ruskeita ilmapalloja valmiiksi bileita varten...  :XXXX

eevis

Tiedossa tänä vuonna mahtava GF viime vuoden hmm... sanoisinko, no huonon GF:n jälkeen! :XXXX
Dees - We will bloody bounce back!!!


eevis

Ja onnea Hawkseille, 17 vuoden tauon jälkeen kannu kotiin... :) Warrnamboolissa lienee hieman juhlittu, terkkuja vaan Heidi ja perhe! :D :XXXX
Dees - We will bloody bounce back!!!


eevis

  Enää 2 kuukautta!!!!! 
Dees - We will bloody bounce back!!!


eevis

Go Richmond! :XXXX Yllättivät kyllä Catsit housut kintuissa :D ja melkein saivat viikonlopun superyllärin aikaiseksi! Meillä ei mennyt niinkään hyvin, oh well, kyllä tää tästä vielä. >:D

Ja uuden, perustettavan Gold Coastin joukkueen maskottia hieman tuli kummasteltua  :pepsodent Footy Recordista tänään... Mutta toisaalta mikäs siinä, mennee muiden jatkona.  :XXXX
Dees - We will bloody bounce back!!!


Leokatti

Juh, ei tartte mittään juuttaan Cousinseja kun peli yllättäen kulkee... Tyytyväinen on pakko olla viime viikkoisen rämpimisen jälkeen. :nuttu:

Maskotti? Jaa-a... ???
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.