Mistä puhdasta kaakaojauhetta?

Aloittaja marjaana, elokuu 11, 2011, 22:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

marjaana

Kaikkia muita elintarvikkeita joita leipomiseen tarvitaan onkin löytynyt oikein hyvin mutta kertokaa nyt joku vielä että mistä saa ihan PUHTAITA maustejauheita!:D esim kaneli, kaakaojauhe, ja etenkin siis tuo kaakaojuhe. Olen koittanut näitä metsästää Colesit yms. normikaupat jo läpi ja muutamat muutkin mutta ei löydy.. kanelinkin mukana usein tulee sokeria ja/tai muita täyteaineita.

wendolene

Terve Marjaana,

Puhdasta (sokeroimatonta) kaakaojauhetta, sita samaa mita myydaan Suomessakin, loytyy ainakin minun paikallisesta Harris Farm marketista. Oletko Sydneyssa vai missapain?
Sokeroimatonta kaakaojauhetta saa myos lahes kaikista health food kaupoista ja kylla puhdasta kanelia saa tavallisista supermarketeistakin. Herbie's Spices http://www.herbies.com.au/
kaupalla on myos laaja valikoima mausteita.

Jos olet Sydneyssa niin voin antaa ihan tarkempia osoitteita mistapain voit tuota kaakaojauhetta loytaa :-)

Terveisin,
Maria

mette

Van Houtenia on saatavilla erikoiskaupoissa. Aiemminhan sitä tosiaan sai ostaa ihan supermarketeista. Mutta olen ollut tosi tyytyväinen Wooliksen omaan home brandiin.  :)

marjaana

Kiitos vinkeistä!:) Asustelen täällä Brisbanessa ja en tiedä miksei noita ole silmiini osunut. Täytyypä ottaa uusi etsintäkierros. Ja täytyy katsastaa myös tuo wooliksen home brand! Tai jos tilanne oikein pahalta näyttää niin eihän se miniloma jossain toisessa kaupungissakaan pahalta kuulosta, samalla voi sitten hamstrata mausteita vuoden tarpeiksi :D

jounij

Useiden mausteiden - mm. kanelin - ostoon olen havainnut hyväksi käyttää ainakin isoista kaupungeista löytyviä intialaisia puoteja. Mausteiden hinnat ovat tavallisesti huomattavasti supermarketteja halvempia.


Vinkkaa
Jouni
Canberra

MH

Van houtenin kaakaota löytyy jokaisesta isommasta woolworthista se ei vaan ole siellä missä normaalit kaakaot vaan leivonta tarvikkeissa. Olen ostanut useasti koska parempaa kaakaota ei mielestäni ole.

Hosuli

Täällä toinen Homebrand-kaakaojouheen kannattaja. Cadbury ym merkkejä on myös yleisesti myynnissä, mutta älä hairahda niihin. Ovat vaaleita väriltään ja maultaan, vaikkei sokeria olekaan seassa. Meilläpäin ei Van Houtenia ihan joka kaupasta löydy, Woollies:n tuote pelasti!