Onko kokemuksia?

Aloittaja galis85, huhtikuu 05, 2011, 02:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

galis85

Mahtaako keneltäkään löytyä kokemusta hyvää/huonoa miten he hoitavat noita viisumi asioita? https://www.myaustralianvisa.com/
Onko pelkkää rahastusta?

MH

Kaiken vaadittavan pystyy tekemään itse, miksi haaskata rahoja jollekkin agentille kun se ei kuitenkaan takaa viisumia.

RUU

Komppaan MH:ta siina, etta agentin kaytto tavallisessa viisumihakemuksessa on turhaa.
Sinun on kuitenkin itse tehtava & maksettava suurin osa tarkastuksista, selvityksista / hakemuksen liitteista, ja vahdittava etta hakemuksessa on kaikki oikein. Agentin osuus on lahinna enaa sihteeroida se itse paperityo (tayttaa + postittaa lomake ja liitteet), ja sen nyt pystyy tekemaan kuka tahansa itsekin.

DIACin ohjeet ovat hyvin hiotut ja selkeat. Kunkin viisumiluokan sivuilla on lista asioista, jotka vaaditaan hakemuksessa ja yleensa myos check-list, jonka kanssa on hyva tarkastaa mita tarvitaan. Helppoa kuin heinanteko, ja DIAC ystavallisesti kylla kyselee, jos tarvitsevat jotain lisatietoa.

Lisaksi Dunder-yhteiso neuvoo tehokkaasti ilmaiseksikin sitten kun sinulla on kysymyksia hakemisesta.
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates