Kotiikavaan hoitoa

Aloittaja arixmel, huhtikuu 20, 2004, 05:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

arixmel

Osukohan tama nyt oikeaan osastoon???
ja pitaiskohan tuo otsikko vaihtaa vaikka sanaksi ruoka tai jotain niin olisi helpompi loytaa haulla myohemmin

kirjoittelin jo ummet ja lammet kotiikavan maarittelysta lahtien, luettuani kirjoitukseni  ajattelin etta, eihan tommoinen hempeily sovi pohojalaiselle :nuttu: :mad: :roue:roue
(jos joku joskus on mun viesteja lukenut niin syvimmat pahoittelut, olen yrittanyt vain levittaa huonoa huumoria viela huonomman kirjoitustaidon avulla)

no aamulla pihalle lahtiessa seireenit tuoksui (vai oliko ne syreenit odysseyssa) ja muistin nuoruuden kaverit ja unohtumattomat (niin varmaan enhan ole niita muistanut moneen vuoteen) kalaretket seka muut pahanteot.

No tuli sitten mieleen etta mitas kaikkea suomalaista ausseista saa ja mista.
Ruisleipa ketju antaakin hyvat vinkit melbourneen mutta mitas muuta...ja muualla.

itselle tulee mieleen ne mainitut hapankorput meyerin herkkuosastolla, ruotsalaisten sinapit sillit puolukkahillot ja suklaat ikealla. lenigrad cowboysin levyja voi ostaa hmw lta. Kaurismaen leningrad cowboys goes america on vuokrattavissa video firmoissa. (ainakin smith streetilla melbournessa)..finlandia vodka tietenkin joka kaupassa

joo ja taa aihe on niin itsekas kuin se vain olla voi...mutta eikohan siita muutkin voi sitten ottaa vinkkeja jos paasee nostalgian kaipuu iskemaan.:roue:sorry:?
You don't pay taxes - they take taxes.

-- Chris Rock --

jounij

Fazerin suklaakonvehteja ja joskus jotain muitakin suomalaisia suklaita (ei kuitenkaan sit? inhottavan jauhon makuista [nyt taisi tulla tehty? pyh?inh?v?istys...] Fasun Sinist?) saa monista herkkukaupoista. Ahti-silli? ja Turun sinappia n?ki joskus 10 vuotta sitten, muttei en??. Sillipuolesta tosin pit?? riitt?v?n hyv?? huolta saksalaisten ja ruotsalaisten valmistajien tarjonta.


Listaan lis
Jouni
Canberra

jounij

...ai niin, monenlaista suomalaista musaa on t?k?l?isist? levykaupoista tarttunut mukaan aikojen saatossa. Jonkin verran jazzia ja klassista, mutta etenkin raskaamman musiikin osastolta l?ytyy Pohjolan jytin??: esim. Stratovarius, Nightwish, Apocalyptica, Waltari ja jopa joitakin muita v?hemm?n nimekk?iden suomalaisten b?ndien levyj? n?kee toisinaan.


Levyhyllyjens? sis?lt?? muistelee
Jouni
Canberra

arixmel

en ole edes tullut ajatelleeksi etta apocalypticaa, tahi stratovariusta tahi nightwishia voisi loytaa taalta. no kaikkea sita oppii,,,ja jos tassa mp3 aikakaudella viela levykauppaan eksyy niin arvaat valintani
You don't pay taxes - they take taxes.

-- Chris Rock --

Urul

Ensin luulin olevan jonkun uudissanan,mutta selkenih?n se ,siis koti-ik?v?.


Levykaupoissa olen n?hnyt mm.HIM:?,  Bomfunki MC's,Darudea...

hanskie

Kolme kertaa m??kin tavasin sanan ennenkuin ymmarsin.
Mutta ottakaa huomioon siella suomessa, etta kirjoittelemme englanninkielisella nappaimistolla ja on jokseenkin tyolasta lisata nuo kotosuomalaiset pistekirjaimet joka kohtaan.
 Vaikkakin m?? oon kaksisormijarjestelmalla (huh mika sana) kirjoittaja.   :god:    :XXXX  :hahhaa

Jos sen ny voi tahan pistaa, niin maa hoisin mun koti-ikavaa tanaan MUSTIKKAMAIDOLLA :itke:itke:itke:itke:?:hahhaa
Hannu

arixmel

Pyydan anteeksi kirjoitusvirheitani ja siita aiheutunutta hammenysta, mutta tosiaan en ole keskittynyt kovinkaan paljoa itse ulostuloon lahinna se on tajunnan virtaa...elikka kun on oppinut kirjoittelemaan (kohtuu nopeaa ja miettimatta) nappiksella ilman aakosia, sita alkaa jotenkin lukemaan ilman niita aakkosia. joo tiedan monta tapaa kirjoittaa ne aakkoset mukaan,,,pitaisi kait opetella lukemaan viestinsa ensin...ja viela kun oppisi tavaamaan:P
You don't pay taxes - they take taxes.

-- Chris Rock --

arixmel

eevis
et kylla ihan heti provosoinnissa onnistu,,,ja jos onnistut niin sitten kaivetaan kauhavalaista saapaan varresta...

 :roue:roue:roue ,
on muuten hankalaa olla hauska tammoisella palstalla kun on aina niin monta lukijaa, eli vaarana on etta joku siella aina loukkaantuu,,,

kait sita pikkuisen on pohjalaista kun suomessa kaydessa tuli osteltua jokunen puukko ja jatettya veljelle etta han saa lahettettya ne melbourneen kun sinne itse joskus viela kerkiaa
You don't pay taxes - they take taxes.

-- Chris Rock --