Vinkkeja tyonhakuun Gold Coast

Aloittaja aurinkoinen2015, kesäkuu 16, 2015, 15:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

aurinkoinen2015

Moikka kaikille!

Saavuin Australiaan muutama kuukausi sitten working holiday viisumilla ja olen siita asti etsinyt toita ilman tulosta. Olen 27-vuotias suomalaisneiti Espoosta ja tyokokemusta loytyy myyntityosta monta vuotta. Olen kiertanyt kaikki mahdolliset kauppakeskukset jakamassa tyohakemuksia ja netissakin olen lahettanyt monia hakemuksia. Etsin siis toita lahinna vaate- tai kenkakaupoista, ihan perushommia. Muutkin hommat tietysti kayvat ja olenkin hakenut muihinkin hommiin. Tiedan ettei wh- viisumilla olevat tyonhakijat ole ideaaleja hakijoita tyonantajalle ja luulen, etta se tassa tyonsaantia jarruttaa. Olisiko kenellakaan mitaan ideoita mihin hakea toihin juuri Gold Coastilla jos on working holiday viisumilla? Tietaako kukaan onko mitaan tiettyja toita missa ei niin valiteta milla viisumilla olet maassa? Tietysti hedelmanpoimiminen ja farmityot, mutten ole loytanyt mitaan sen tyyppista Gold Coastilta.  :confuse Kaikki vinkit otetaan mielellaan vastaan :) !

Onko kukaan seuraa vailla Robina-Broadbeach-Burleigh-Surfers-alueella? Olis kiva vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia :)!