Brisbane kokoontuu!

Aloittaja Pink, lokakuu 24, 2005, 11:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kris

Terveisiä vaan kaikille eilen mukana olleille! Oli taas ihan kunnon kekkerit!

Taidettiin eilen sopia myös ylimääräisestä tapaamisesta ensi lauantaina puistojamien merkeissä South Bankillä. Tsekatkaa siitä lisätietoja MUUSIKOT ESIIN palstalta.

Tomi, mä muuten unohdin ottaa sen sun piuhan mukaan eilen. Tais varmaan kuitenkin olla parempi näin...se ois kumminkin vaan hävinny sinne baariin...

:cool:
T: Krisse

TomiP

LainaaAlkuperäinen postittaja kris

Tomi, mä muuten unohdin ottaa sen sun piuhan mukaan eilen. Tais varmaan kuitenkin olla parempi näin...se ois kumminkin vaan hävinny sinne baariin...

Itekin muistin koko asian just äsken. No hätä. Ainahan joskus jotain unohtuu. Multa joskus piuha, kännykkä, kukkaro tms.

Pitää skarpata. :peukkuy

Tuomo

Kiitos mukana olleille mukavasta illasta. Taytyy koittaa eksya ens kuussakin paikalle. Noi puistojamit taitaa jaada valiin kun on liput rugby-matsiin lauantaille.

Jouko

Jo toinen kerta kun en päässyt kokoontumiseen :mad:

- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

kris

Tuu Jouko lauantaina messiin!

Nordman

Jeps, oli muuten makeet kekkerit torstaina:hahhaa
"Tyyli ennen tarkoitusta, asenne ennen kaikkea"

TomiP

LainaaAlkuperäinen postittaja foxmann

Saitko mun viestejä muuten? Eilen oli aika rankat pippalot täällä mun luona. Ihmettelin vaan ku ei oo mittään kuulunut...

Disturbance

Nyt kun Tomilla alkaa olemaan lisaa naita suomalaisia naapureita niin eikos vaan pideta perinnetta ylla ja jarkata noita grilli-iltapaivia useemminkin samassa kompleksissa :)
"Who lives in Cairns?"
"Baked beans, spaghetti, tuna..."

Nasunen

Voi mahoton sentään, että teillä tuntuu olevan hauskaa yhdessä. Hienoa, kun suomalaiset lyöttäytyy yksiin kaukana "kotoa" aivan toisessa periferisessä maailman kolkassa.

Mahtuisikohan porukoihin yksi pieni Nasunenkin? Liityn "joukkoon" 24.5.

Vertaisryhmä ei ole KOSKAAN pahitteeksi vieraassa maassa ja kulttuurissa!

Ei teillä sattuisi jo olemaan tiedossa "kokoontumisajoja", joihin Nasunenkin voisi osallistua :D ?

TomiP

LainaaAlkuperäinen postittaja Nasunen
Voi mahoton sentään, että teillä tuntuu olevan hauskaa yhdessä. Hienoa, kun suomalaiset lyöttäytyy yksiin kaukana "kotoa" aivan toisessa periferisessä maailman kolkassa.

Mahtuisikohan porukoihin yksi pieni Nasunenkin? Liityn "joukkoon" 24.5.

Vertaisryhmä ei ole KOSKAAN pahitteeksi vieraassa maassa ja kulttuurissa!

Ei teillä sattuisi jo olemaan tiedossa "kokoontumisajoja", joihin Nasunenkin voisi osallistua :D ?

Kyllä Nasunenkin mukaan mahtuu. Kaikki mahtuu, kun pannaan mahtumaan... :XXXX

Nordman

LainaaAlkuperäinen postittaja TomiP
LainaaAlkuperäinen postittaja foxmann

Saitko mun viestejä muuten? Eilen oli aika rankat pippalot täällä mun luona. Ihmettelin vaan ku ei oo mittään kuulunut...

:XXXX Jeps, viestit tuli perille:P Olttiin silloin Byron bayssa ja puhelin Bnessa:mad:

Harmittaa myos vietavasti kun meni nyt lauantaina puistojamitkin sivu toiden takia...vaikka millon se tyon teko saisi huvittelua estaa:hahhaa

Disturbance

No niin hei, jalleen alkaa kummasti lahestymaan toi ens kuukauden alku?! :D Kylla se aika vilahtaa nyt kun me ollaan naemma alettu tapaamaan porukalla useemminkin :)

Niin eli maaliskuun eka torstaihan olis 2. paiva siis. Mutta oliko meilla nyt sitten puhetta siita, etta vois olla porukalle helpompaa kokoontua perjantaisin? Ehtis ehka vaihtamaan myos siistimpaa vaatetta paalle niin, ettei tarttis joka kerta huolehtia paikan vaihdosta? Perjantaisin porukka ehka viihtyis myos vahan pidempaan, kun meilla on naemma naita jotka karkaa jo alkuillasta? :P
"Who lives in Cairns?"

Rockola

LainaaOriginally posted by Disturbance
Niin eli maaliskuun eka torstaihan olis 2. paiva siis. Mutta oliko meilla nyt sitten puhetta siita, etta vois olla porukalle helpompaa kokoontua perjantaisin?
Kelle on, kelle ei, mulle ainakin sopii torstai paremmin. Ja puhettahan oli jo etta maaliskuussa mentaisiin Riversiden Pig&Whistleen.
Wovon man nicht sprechen kann, dar?ber mu? man schweigen

Pipsu

Ma oon kans torstain kannalla. Tallaselle tavalliselle tyolaiselle perjantai on aina sellanen mukava perunana sohvalla-paiva. Tahtoo ottaa iisisti toisin sanoen...

Piia
Pipsu

kris

Joo, torstai on ehdottomasti parempi. Tälleen ei mee yhtään "virallista" ottopäivää hukkaan.

Kannattaisin myös tota Riversiden Possua ja Pilliä seuraavaks kerraks. Ajaksi ehdottaisin 5.30 alk.

Jen

LainaaAlkuperäinen postittaja Disturbance
Niin eli maaliskuun eka torstaihan olis 2. paiva siis. Mutta oliko meilla nyt sitten puhetta siita, etta vois olla porukalle helpompaa kokoontua perjantaisin? Ehtis ehka vaihtamaan myos siistimpaa vaatetta paalle niin, ettei tarttis joka kerta huolehtia paikan vaihdosta? Perjantaisin porukka ehka viihtyis myos vahan pidempaan, kun meilla on naemma naita jotka karkaa jo alkuillasta? :P

Mina oon ehdottomasti perjantain kannalla! Asustan taalla hyvin kaukana keskustasta (25km) eika mul oo kaytettavissa omaa biilia. Yleisten toimivuuden tiedatte kai kaikki joten hyvin mahdottomaksi kokoukseen paaseminen, ja erityisesti kotiinpalaaminen, keskella viikkoa on kun aamulla on oltava skarppina taas ennen kukonlaulua.. :mad:  Samoin munsta Suvin kommentit vaatteiden vaihdoista ja jatkoista pitaa paikansa, tieda sitten miten te muut ajattelette. :?

Ou well, toivottavasti nahdaan taas pian, jos torstaina kokoonnutte niin nauttikaa huuruiset munkin puolesta. :D :XXXX

Rockola

LainaaOriginally posted by Jen
Mina oon ehdottomasti perjantain kannalla!
No eikun sitten vaan jarkkaamaan jotain perjantaitoimintaa! Olihan tossa viikko sitten tapaaminen keskella paivaa lauantainakin ja kylla sinnekin porukkaa saapui. Ehka silloinkin oli joku joka olisi muuten tullut mutta paiva ei sopinut, mutta sellaista elama on aina jos pitaa koordinoida useamman kuin 1 ihmisen kesken...

kris

Mun mielestä meidän ei tässä vaiheessa kannata missään nimessä ruveta muuttelemaan näitä "virallisia" tapaamisia minnekään. Siinä menee porukka vaan sekasin, ja kohta koko ryhmä hajoo palasiks. Se ei varmaankaan oo homman tarkoitus.

Meillä on nyt hyvällä alulla saada tästä sellanen tuttu happening, jonka kohta kaikki Brisbanen suomalaiset tietää ja tuntee. Viime kerralla (vasta neljäs tapaaminen) meitä oli koolla ennätysmääräinen porukka, ja se varmasti paranee siitä kerta kerralta.

Joten ei viitsitä pilata hyvää juttua heti alkumetreillä! Ok?  

Jos joku haluaa järkätä ylimääräisiä tapaamisia ja kekkereitä (kuten esim. Olan mainitsemat mainiot puistojamit viime lauantaina), niin hyvä vaan! Rock On! Niistä kannataa kuitenkin laittaa ihan erillinen tiedote, ettei porukka turhaan sekota niitä tähän viralliseen "Brisbane kokoontuu!" tapaamiseen. Ugh!

Disturbance

Missas taa Riversiden-paikka sijaitsee? :) Toivottavasti on helppo paasta, nyt kun meikalainenkin loisii tuolla kaukana Brisbanen pohjoisessa...
"Who lives in Cairns?"

Rockola

LainaaOriginally posted by Disturbance
Missas taa Riversiden-paikka sijaitsee? :)

Riverside Pig 'n' Whistle

LainaaToivottavasti on helppo paasta, nyt kun meikalainenkin loisii tuolla kaukana Brisbanen pohjoisessa...
Pari korttelia Central Stationilta, 10 min kävellen - luulisi onnistuvan?

Nordman

Jes, jes...Eikohan se loydy:XXXX

kris

No niin! Taas on se viikko, kun Brisbanen aktiiviset suomalaiset pääsee kokoontumaan! Jippii! :XXXX

Paikaksi on ehdotettu ja kannatettu:

Pig and Whistle Riversidessa, eli Pilli ja Possu joen rannalla.

Ja aikahan on tuo sama tuttu, eli:

Torstai 2.3. klo 17.30 alkaen

Kaikki uudet ja entiset suomityypit tervetuloa paikalle!

TomiP

Pitäkeehän hauskaa siellä possussa. Mun piti olla täällä Canberrassa vaan ma-ti yö ja oisin tullu sinne Brissyyn jo torstain tapaamiseen. Jouni on kuitenkin ihmeellinen kävelevä tietosanakirja/musiikin ystävä, niin en pääse lähtee ku ehkä vasta perjantaina. :pepsodent

Krisse lähetkö juomalle joku päivä ihan muuten vaan? Sydneyn jätkät opetti mulle kuinka juodaan... Haluan esitellä taitojani. Hahahha... :XXXX

kris

Harmi, että et pääse mestoille, Tomi! Me kun Olan kanssa varattiin oikein joenrantaterassi ihan sua ajatellen.

Jaa, vai on ne Sydneyläiset muka kovia poikia? Uskoisko tota? Mut ok, soittele vaan sit kun oot paikkakunnalla, niin mennään testaamaan sun uudet taidot.  :XXXX

kris

Jaaha! Edellinen tapaaminen meni hiukkasen kosteissa merkeissä. Siis mä meinaan, että satoi melkoisesti koko illan,  ...ei muuta. Osanottajakaarti oli silti kiitettävän monilukuinen; mukana myös uusia tuttavuuksia.

Seuraava tapaaminen onkin jo viikon päästä 6.4. Saamme varmaan kuulla silloin porukan F1 terveisiä Melbournen reissulta.

Olisiko hyviä ehdotuksia kokoontumispaikalle?

Disturbance

Ihanaa kun sa jaksat viela kattella meita ja jarjestaa ohjelmaa :)

Nyt ei kylla vaan tuu mieleen yhtakaan hyvaa pubia... Ehdotelkaahan ihmeessa te jotka kaytte ulkona meikalaista enemman. :)
"Who lives in Cairns?"

Rockola

LainaaOriginally posted by kris
Seuraava tapaaminen onkin jo viikon päästä 6.4. Saamme varmaan kuulla silloin porukan F1 terveisiä Melbournen reissulta.

Olisiko hyviä ehdotuksia kokoontumispaikalle?
No miten olis se Brewhouse, josta jo viimeksi oli puhetta:

http://thebrewhouse.com.au/
Level 1, 142 Albert Street, Brisbane City, 4002

kris

:XXXX
Panimotalo kuulostaa aivan loistavalta paikalta!
Päivän aforismi: "Miksi mennä tavalliseen kapakkaan, kun voi mennä suoraan lähteelle!"

Pipsu

Tosi tosi tosi paljon lumisia terkkuja Tampereelta!!! Pitakaahan mukavaa! Ens kuussa nahdaan taas.

t. I-haana
Pipsu

Disturbance

Ja niinko, etta taas jossain puol kuuden maissa saavat hataiset tulla paikalle? Mulla ei ole taas mitaan muutakaan tekemista :)
"Who lives in Cairns?"

kris

Jep... klo 17.30 alk. mestoille.

Disturbance

Jahas, meitsi jai nyt jumiin nettiin, mutta tulossa ollaan kylla. Kun sais vaan tuon BallofDirtin toimimaan, hiddo sentaan, niin sais niita vormulakuviakin esiin :)
"Who lives in Cairns?"

Disturbance

Jahajaha,

Tassapa meilla olikin oikein ennatysmainen osanotto... Kaksi ihmista! :XXXX

Ja jospa pidettaisiin ensi kerralla suomitapaamiset ihan virallisella paikalla, eika laheta hajottamaan privaattibileiksi? Tuota jo Krissen kanssa purnattiin. Senkin Tomi, ja kumppanit!
"Who lives in Cairns?"

kris

Joo, samaa mieltä Suvin kanssa siitä, että olis hyvä jos EI pidettäs mitään varjobileitä just sillon, kun on tää virallinen "Brisbane kokoontuu" päivä (eli joka kuukauden eka torstai). Muuten kyllä kannattaa järkkää kekkereitä ja bileitä yllinkyllin!

Meidän tarttee vissiin harjotella tätä hommaa ensi kuussa ja mennä uudestaan sinne Albert Streetin Brewhouseen; varsinkin, kun toi Olakaan ei päässyt tällä kerralla mukaan. Vai oisko muita ehdotuksia? Esim. jokilaivaristeilyä etc.

Nordman

Juu, Meikalaisetkin jumittui Macleay islandille, :mad:mutta jospa sita ens tapaamiseen taas paastaisiin:XXXX

Disturbance

Mutta se jokiristeily maksaa... Kuulostaisi kivalta, jos saisin duunin!! :sormetr
"Who lives in Cairns?"

Rockola

LainaaOriginally posted by kris
Meidän tarttee vissiin harjotella tätä hommaa ensi kuussa ja mennä uudestaan sinne Albert Streetin Brewhouseen; varsinkin, kun toi Olakaan ei päässyt tällä kerralla mukaan. Vai oisko muita ehdotuksia? Esim. jokilaivaristeilyä etc.

Muiden ehdotusten puutteessa ilmeisesti Brewhouse encorena. Mulla jo vehnaoluthammasta kolottaakin, siita tulee (siis oluesta, ei kolotuksesta) niin mukavasti mummon panema sahti mieleen.

Brisbane Young Finns :P & Grumpy Old Finns :coolh -tapaaminen
to 4.5. klo puol kuus ja siita eteenpain
The Brewhouse, Level 1, 142 Albert Street, Brisbane City, 4002
http://thebrewhouse.com.au/

Disturbance

Tulossa ollaan, taas. :) Meitsi se ei oo missannut kylla yhtaan miittia, kun niiden makuun paasin! :D :XXXX
"Who lives in Cairns?"

Glyde

Vois vaikka pistäytyä paikalla katsastamassa ensimmäistä kertaa minkälaisia nämä suomi tapaamiset ovat :) joten torstaina nähdään :XXXX merkeissä

kris

Joo, mä tuun kanssa tohon Grumpy Old Finns :coolh tapaamiseen, vaikka ekaks meinasinkin boikotoida, kun viimeks ei ollu juuri ketään paikalla (...kele!).

Foxman ja Jouko tällä kertaa myös paikalle! Ja tietysti kaikki muutkin!

... ja hei, saa sieltä VB:tä ja siideriäkin!:nuttu: