Brisbane kokoontuu!

Aloittaja Pink, lokakuu 24, 2005, 11:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

go go girl

olihan siella ihmisia, mutta kysymys kuuluikin, etta missa olivat muut suomalaiset? klo 5.30-6.30pm ei ainakaan kukaan tunnustanut olevansa suomesta, vaikka kuinka kyselin kaikilta potentiaalisilta...enka kuullut kenenkaan puhuvan suomea! kertokaahan te kokeneemmat seuraavaa kertaa ajatellen, etta mista sitten tietaa, kun en viela tunne taalta pain ketaan  ??? Sydneyssa asuessani tapaamisissa oli joko suomen lippu tms. merkkina kaikille uusille ihmisille  :peukkuy

:XXXX

RUU

Lainaus käyttäjältä: go go girl - marraskuu 07, 2008, 10:12
ei ainakaan kukaan tunnustanut olevansa suomesta, vaikka kuinka kyselin kaikilta potentiaalisilta...
Tama tarkoittaa siis selkokielella sita, etta meikalaiset ovat sulautuneet blokejen ja sheilojen sekaan taysin.  :D Sitapaitsi, vaikka osan porukasta tunnenkin, niin vaikeuksia minullakin on aina niita spotata silloin harvoin kun tulee kaytya.

Seuraava kierros on muuten juuri ennen fennomaanista itsenaisyyspaivaa. Kylla juhlan kunniaksi voisi jotain rekvisiittaa ottaa mukaankin (ja minakin harkitsen osallistumista tallakin kvartaalilla). Missas voitaisiin liehuttaa miehenkorkuista Suomen lippua?
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

iluvatar

Me ei tultu paikalle ku vasta puol seiskan aikoihin, Ola oli siellä vissiin kuudesta istunu.

Rockola

Lainaus käyttäjältä: go go girl - marraskuu 07, 2008, 10:12
olihan siella ihmisia, mutta kysymys kuuluikin, etta missa olivat muut suomalaiset? klo 5.30-6.30pm ei ainakaan kukaan tunnustanut olevansa suomesta, vaikka kuinka kyselin kaikilta potentiaalisilta...enka kuullut kenenkaan puhuvan suomea! kertokaahan te kokeneemmat seuraavaa kertaa ajatellen, etta mista sitten tietaa, kun en viela tunne taalta pain ketaan  ??? Sydneyssa asuessani tapaamisissa oli joko suomen lippu tms. merkkina kaikille uusille ihmisille  :peukkuy

:XXXX
No voihan rähmä, sitten oltiin siellä samaan aikaan puoli tuntia kohtaamatta... en kyllä kuullut minäkään kenenkään puhuvan suomea  :confuse Ensi kerralla parempi onni? Pitää varmaan hankkia Suomi-verkkarit tai Lordi-naamari...
Wovon man nicht sprechen kann, dar?ber mu? man schweigen

Rockola

Joulu on jo ovela  ;) ja mitähän se pukki  :coolh tuo. Siispä:

Shiny Happy Young :pepsodent Finns & Grumpy Old :coolh Finns kokoontumisajot  :XXXX
to 4.12. 2008 6pm ->
Pig & Whistle, Queen St Mall - eli tavataan Mallin alapäässä ;)

Suomen lippua en lupaa järjestää paikalle, mutta tuskin sinne muita Pori Jazz -paitaan pukeutuneita ilmestyy, joten jos et muusta tunnista Suomi-porukkaa, niin siitä sitten...

iluvatar

Toi on kyllä sen verran lähellä itsenäisyyspäivä et vois olla parempi järjestää...

Rockola

Lainaus käyttäjältä: iluvatar - marraskuu 26, 2008, 21:07
Toi on kyllä sen verran lähellä itsenäisyyspäivä et vois olla parempi järjestää...
...itsenäisyyspäivänä? Siitä vaan, sanoi Tsaikovski ja sävelsi Joutsenlammen, mutta itse en ole silloin paikkakunnalla. Brisbanessa itsaripäivää viettäville on muuten tarjolla Extreme Duudsonien  :nuttu: :nuttu: :nuttu: Australian-kiertueen päätöskeikka Tivolissa  :god: :XXXX

MH

Jarppi o hauska veikko. yhes tilaisuudes kerra oli outo kätellä kaveri jolta puuttuu peukalo. käsi lipee herkästi ohi kämmenestä. Mukavia heppuja ainaki kun tavattiin  :XXXX merkeissä.

Tazza

[/quote]
...itsenäisyyspäivänä? Siitä vaan, sanoi Tsaikovski ja sävelsi Joutsenlammen, mutta itse en ole silloin paikkakunnalla. Brisbanessa itsaripäivää viettäville on muuten tarjolla Extreme Duudsonien  :nuttu: :nuttu: :nuttu: Australian-kiertueen päätöskeikka Tivolissa  :god: :XXXX
[/quote]

Luin juuri lehdestä (IS 29.11.2008 viikonvaihde)  että Duudsonien lähtö Ausseihin keikkakiertueelle yhdessä Dirty Sancez- ryhmän kanssa on peruttu, koska paikallinen vakuutusyhtiö irtisanoi kaikki kiertueelle sovitut vakuutukset.
Aikovat järjestää vakuutukset kuntoon ja tehdä kiertueen myöhemmin.

Sellaista luin.. tiedoksi niille jotka oli miettineet mennä katsomaan..

iluvatar

Haha, kuka niitä uskaltaa vakuuttaa :D

RUU

Lainaus käyttäjältä: Rockola - marraskuu 26, 2008, 08:43
Shiny Happy Young Finns & Grumpy Old Finns kokoontumisajot
to 4.12. 2008 6pm ->
Pig & Whistle, Queen St Mall

Suomen lippua en lupaa järjestää paikalle
Viimeinen muistutus eli on aika suunnitella kulkureitti tuonne kaupungin keskipisteeseen.
Mina meinaan luvata - kunhan joku vaan tuo paikalle lipputangon...
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

kris

Vanha kunnon Possu ja Pilli!  :coolh Hienoa! Tullaan paikalle viivana klo 17.15.
Tunnistaa v. 2002 Ankkarock T-paidasta ja muutenkin rähjäisestä olemuksesta.
´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-´-
T: Krisse

ozzyman

Kiva tavata maanmiehiä, kalja oli hyvää ja sitä oli riittävästi...lisäksi ilmastointi pelasi loistavasti!

kris

Joo, ja tälläkertaa oli aika hyvä osanotto. Peräti 7 henkeä parhaimmillaan paikalla.
T: Krisse

iluvatar

Pitäisiköhän pitkästä aikaa väsätä jotain kun tuonne meijän yliopistollekin on tullut pari suomalaista lisää niin vois niitä passittaa mukaan. Löytyisiköhän ehdotuksia paikalle? Joku keskeinen olisi varmaan kätevä.

-Liisa.

Kaitlin

Sopisi mainiosti nyt kun ollaan radan varrella helppo liikkua ja lapsillekkin hoitaja niin kertokaa vaan missa ja milloin?

Kati

RUU

Kun nuo viisaammat eivat ole nyt aanessa niin omatoimisesti valitsin seuraavaa:
To 12/3 kello 6ish eli juuri ennen auringonlaskua
Pig & Whistle, talla eraa jokirannassa eli Riverside Centre, 123 Eagle St, Brisbane.
Koitan muistaa tuoda Suomen lipun.

Seuraavina kuukausina palataan takaisin arkeen eli joka kk:n ensimmaiseen torstaihin, eller hur.
RUU

Daisy Bates

iluvatar

Juu ens viikko voi olla parempi pääsen tänään tekee late night shoppinkeja eli kissan hiekkaa.

Kaitlin

Taalta kaksi tulossa Ruun seuraksi =) Nahdaan huomenna!!

K

ozzyman

Meno meinasi olla aika villia loppu illasta, paidat pysy nippa nappa paalla :D
Miksu vois nyt paivitta sitten uuden kuvan tanne nettiin :D :D

Kaitlin

Kiitokset kaikille seurasta! Hauskaa oli  :peukkuy :XXXX :XXXX En ole aikaisemmin kerennyt nettiin kun oltiin viikonloppu Gold Coastilla. Kuviakin loytyy. Halukkaat voivat laittaa viestia minulle sahkopostiosoitteen kera niin pistan tulemaan =)

Kati

eevis

Huhuu? Potkitaanpas tästäkin ketjusta pölyt... Onkos :XXXX merkeissä shiny happyja tai grumpy oldeja lähdössä liikenteeseen heinäkuun alussa?
Dees - We will bloody bounce back!!!

pingu

Terve Eevis, olet siis viela hengissa. Hyva ettet tuonut sikalunssaa tuliaisina sielta Melbournesta! ;)

Kottarainen

Mä lähden ihan mielellään heinäkuun alussa lasilliselle tai vaikka kahdelle!

Rockola

Kaikkien janoisten sankari, presidentti, korkeushyppääjä ja muutenkin hieno mies Urho Kaleva Kekkonen saavuttaa ensi viikon torstaina 109 vuoden kypsän iän, eikä näytä päivääkään vanhemmalta. Päivänsankari pyysi minua välittämään pahoittelunsa, ettei pääse itse paikalle, koska viettää merkkipäiväänsä Guatemalassa Elviksen kanssa golfia pelaten. Tästä huolimatta tai ehkä juuri siksi, saavuthan keinumaan:

:XXXX Shiny Happy Young :pepsodent Finns & Grumpy Old :coolh Finns kokoontumisajot :XXXX
to 3.9. 2009 6pm until late
Paikka:
Royal Georgen terassi, cnr Ann/Brunswick, Fortitude Valley

Kottarainen

Jes, viimein! On tätä odotettukin (itsehän en pistänyt asian vuoksi tikkua ristiin).

artell

Hep, tulossa ollaan. Minäkin olen odotellut eloa tähän ketjuun jo jostain huhtikuusta asti mutta tietenkään itse ei voi ehdottaa mitään.

Kottarainen

Töitten takia pääsee paikalle vasta seitsemän jälkeen, mutta tulossa ollaan!

artell

Olikos paikalla suomalaisia? Itse istuskelin n. 6.00 - 6.30 terassilla tuopposen verran enkä nähnyt enkä kuullut ketään muuta suomalaista  :(

MH

Olihan meitä siellä kokonaista 3 itsekin tulin vasta hiukan ennen 7 ja ei sieltä ollut vaikeeta bongata herraa jolla oli Olvin mainos hupparin selässä. Toki jos paikallaan istui niin ei välttämättä nähnyt.

artell

Ok. Pidetäänkös näitä nyt sitten joka kuun ensimmäisenä torstaina tästedes? Minua ainakin kiinnostaisi.

Jaikkuli

Hello all :) I'm not a Finn but I do speak some Finnish (which I do when I'm not so shy) and I live in FInland half of the time. Anyone still organizing gatherings? I'd much like to join so I can practice my Finnish while I live in Australia and make some friends.  :peukkuy
Kaveri: "Jai miss? oot?!"
Jai: "Olen tulessa."
Kaveri: "Mit??!"
Jai: ".. Eiku tulossa, olen tulossa!!"

Rockola

Lainaus käyttäjältä: Jaikkuli - kesäkuu 20, 2010, 11:49
Hello all :) I'm not a Finn but I do speak some Finnish (which I do when I'm not so shy) and I live in FInland half of the time. Anyone still organizing gatherings? I'd much like to join so I can practice my Finnish while I live in Australia and make some friends.  :peukkuy
We've been a bit lazy lately - is anyone keen to reboot this thing? Ja sama suomeksi: näissä merkeissä ei olla istuttu iltaa aikoihin - kellään kiinnostusta perinteen elvyttämiseen?

Tosin just nyt ei taida olla paras mahdollinen aika, kun aika moni on ihmettelemässä Suomen kesää - näin ajattelin itsekin tehdä lähipäivinä.

ollih

Sounds good to me! Midsummer's eve is right around the corner, so let's get together!

Jaikkuli

I've created a facebook group specifically with the purpose of gathering Finns and people with interest in Finland and everything pertaining to it that live in Brisbane or at least pass through regularly, it's not a fan page. Moderators will actively arrange meetups however everyone is free to post up events. As primary moderator I will be actively making arrangements for meet ups at a pub or something similar. Whether it be weekly, biweekly or whatever really depends on how things go with the first few meet ups. Either way there will be conscious effort on my part to make them happen.

I noticed Dundernews has a facebook page however it's focused on Finns specifically, and also doesn't really seem to play much of a purpose for networking and gatherings. In fact it doesn't seem alive at all. I have decided not to link the group in case moderators have a problem with it, let me know if it's not a problem and I'll pop up a link. Of course you are welcome to search it up yourself, won't be hard to find.

I'm slightly let down to see only 2 people so far reply, wake up guys!  ;)

RUU

Lainaus käyttäjältä: Jaikkuli - heinäkuu 07, 2010, 17:03
I've created a facebook group specifically with the purpose of gathering Finns and people with interest in Finland
...and the group name is...?
Just in case someone would like to join it...  :peukkuy
RUU

Daisy Bates

Jaikkuli

Well as I said  ;) I thought it would be easy enough to search, but since you asked, it's named Brisbane Finnish and Finland Group.  :D

Timoxi

Täältä tullaan Brisbane kovaa kyytiä alaspäin..ehkä jo kuukauden päästä pääsen sinne asti...tämän hetkinen paikka Airlie Beach <3 ja huomena botskille pariks päiväks, aijai!  :XXXX

Brisbanes nähdään kun keritään! Töitäkin pitäis koittaa sieltä löytää... :peukkua

Timoxi

Perillä!

Keskustan hostelliin X-baseen tässä tunti sitten saavuin ja niin ei muuta ku missäs niitä suomalaisia oikeen luuraa??  :XXXX

ollih

Duunissa, 500 km Brisbanesta länteen :)