turistiviisumista!!!

Aloittaja mixx, helmikuu 13, 2008, 07:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mixx

Moikka! Eli mulla olisi tallainen ongelma...Olen lahdossa kaverini kanssa Australiaan, jolla on w&h-visa, omani olen jo kayttanyt eli kuinka nyt teen taman viisumin kanssa kun vuodeksi sinne haluaisin menna?  ???Mahdollisuutta opiskeluun ym ei ole, eli turisti on ilmeisesti ainoa vaihtoehto, mutta saako silla vuotta olla jos hyppaa esim uudessa-seelannissa valilla? Kiitos jos joku viitsii vastata kun olen aivan pihalla naiden viisumisotkujen kanssa.. :)

Leokatti

Lainaus käyttäjältä: mixx - helmikuu 13, 2008, 07:49
saako silla vuotta olla jos hyppaa esim uudessa-seelannissa valilla?

Kyllä. ETA on voimassa 12 kk, 3 kk saat oleskella aina yhteen putkeen ja sitten joudut hyppäämään vaikka sinne NZ:n puolelle.

Ja muuten: Australialla ei ole WH-viisumia vaan kaverillasi...  :pepsodent

Kielipoliisi  ;)
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

jounij

Ja turistiviisumeja - ei ETA:aa - voi anoa myös puolen vuoden mittaisena. Joskus muistelen kuulleeni, että joku olisi maassa oleskellessaan saanut pidennettyä puolen vuoden turistiviisumia vuoden mittaiseksi, mutta voin olla väärässäkin: ehkä viisumin haltijan on pitänyt piipahtaa ulkomailla kerran siinä välissä. Ei kun vain DIACin sivuille katselemaan eri viisumeiden sääntöjä tarkemmin.


Muistelee
Jouni
Canberra