Nominated occupation -valinta

Aloittaja smurf, huhtikuu 24, 2003, 10:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Milka

Mieti minka alan tyota olet Suomessa tehnyt ja mita tyota aiot Australiaan tultuasi ryhtya tekemaan. Koulutuksesi kuulostaa yritysten tai kuntien henkilosto-osastolle viittaavalle.

Itse en ole kyseista viisumia hakenut ja joku viisaampi korjannee jos olen vaarassa, mutta mielestani ammattisi ei siis koulutuksesi ratkaisee 'skills assessment/nominated occupation' ryhman.
:))


Jaaks

Hyva vastaus Milka,

Eipa sita tarvitse viisampi olla, mutta onkohan Smurf luku- ja englanninkielentaitoinen??

Jos olet Smurf, niin kaypa taalla:
http://www.immi.gov.au/allforms/skill.htm

Tassa pari otetta ko. sitilta:

-Detailed information is set out in Booklet 6, General Skilled Migration. You must read the booklet before completing any application for Skilled Migration

-It is essential to read this booklet if you plan to apply to migrate under any of these categories

-1.   Basic requirements
o   Age
o   English language
o   Qualifications
o   Nominated occupation
o   Recent work experience
o   Skills assessment

Jos olet jo lukenut taman "Booklet 6" niin huomaat, etta koulutus ja ammatti ovat kaksi taysin eri asiaa eli siis kuuntele Milka'a viisampana.  Olen samaa mielta, etta jokin HR homma varmaan tulisi kysymykseen.
Tassa lista josta voit valita parhaiten sopivan ammattinimen:

http://jobsearch.ninemsn.monster.com.au/jobsearch.asp?cy=AU%2CNZ&re=14&brd=1&lid=&fn=5&jt=2&jt=4&sort=rv&vw=d&q=

Cheers
Jaaks

smurf

Heips!

Kyselisin kokemuksia skilled migrationin ensimmäisestä vaiheesta eli skillss assessment/nominated occupation.

Te, jotka olette prosessin läpi käyneet...Millä perusteella valitsitte skilled occupation listalta ammatin, johonka "tarjositte" koulutustanne?

Minulle suurta päävaivaa tuottaa ammatin valitseminen. Tulen lähettämään parerit VETASSESSin viranomaisille ja he eivät tietenkään voi jelpata ammatin valinnassa. Luonnollisesti haluaisin saada prosessin läpi eka yrittämällä.

Olen valmistunut Suomessa tradenomiksi markkinointi pääaineena sekä suorittanut Australiassa Master of Business and Commerce tutkinnon, pääaineena Employment Relations.

Kaikista neuvoista kiitäen,
Smurf