Asuntoa / väliaikaista majoitusta Parramatt

Aloittaja tepu, elokuu 16, 2006, 20:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tepu

Olen tulossa neljäksi kuukaudeksi Parramattaan heti syyskuun alussa.
Olen yrittänyt löytää asuntoa erilaisten firmojen sivuilta - ja lähettänyt useita sähköposteja sopivista asunnoista saamatta minkäänlaista vastausta. Onko tämä yleinen käytäntö siellä päin toimia?
Nyt kysyisinkin teiltä, jotka enemmän asioista tiedätte, mikä olisi edullinen esim. hostel majoitus muutamaksi yöksi lähellä tuota aluetta, jonne olen tulossa. Saisin sitten sieltä käsin etsittyä itselleni kämppää.
Vielä parempi olisi jos teillä olisi vuokrattava kämppä tiedossa syys-joulukuun ajalle.

Olisin iki onnellinen jos joku teistä voisi auttaa tässä asiassa.

RUU

Tepu, olisi suuri harvinaisuus saada kelvollinen vastaus s-postiin, vieläpä ulkomaille.
Sitten alkaa palvelu pelata, kun olet tavannut välittäjän kanssa livenä tai edes käynyt toimistossa. Eli tule siis ensin paikalle, käy toimisto(i)ssa ja lähde siitä sitten eteenpäin.
En tiedä miten pienten asuntojen kohdalla on, mutta ainakin säällisen kokoista taloa vuokratessa kannattaa vieläpä varautua viikon hakemusprosessiin (eli täytät lomakkeet, odottelet omistajan / välittäjän hyväksyntää ja lopuksi vielä sorvataan sopimukset kuntoon ja liikutellaan rahaa pankkishekillä).
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

Aikis

Seka vuokranantajilta etta vuokralaisilta olen kuullut, etta yliopistojen kautta (seka etukateen kysymalla etta sitten paikanpaalla ilmoitustauluilta yms yms) ovat saaneet homman hoitumaan. Etta voisikohan alma materisi auttaa.

Asuntoja loytyy kylla, kuten Ruu sanoi, viimeistaan paikan paalla.

tepu

KIITOS, vastauksista! Niistä saa toivoa, nyt alkaa jo hieman hätä olemaan, vaikka olen hyvin rento ja joustava matkailija yleensä.
Vielä kyselisin teiltä, ketkä paikkaa tunnette, mistä minun kannattaisi vuokrata huonetta ensimmäisten viikkojen ajalle?  Eli onko siellä Parramattan lähettyvillä jotain turvallista hostellia. Lueskelin netistä kokemuksia hostelleista ja hieman pelottaa suoraan netistä varata ellei tiedä yhtään millainen on tasoltaan / millaiselle alueella.
Olen siis syyskuun eka viikon Sydneyssä, sitten viikon Melbournessa konferenssissa ja takaisin sydneyhin.