skilled viisumista kysymyksiä

Aloittaja ampsukka, kesäkuu 25, 2003, 08:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jaaks

Ama,

Lopeta se haaveilu ja tee asiasta totta :D:D:D

Olet oikeassa, olosuhteet jotka vallitsee hakemuksen jattohetkella otetaan huomioon, eihan tulevaisuutta voi kukaan oikein ennustaa.

Kuten immi websitekin asian sanoo :
Age
You must be under 45 when you apply

HUOM! sanat: When you APPLY !

Kuten olet varmaan lukenutkin muuaalla forumissa, niin ainakin viimeaikoina hakemukset on menneet melkosen nopeasti lapi.

Hakemukset sisaan vaan HETI ja keraa kaikki pointsit :cool:

Cheers
Jaaks
:XXXX

[Editoitu 25/6/03 @: Jaaks]

headwind

ampsukka

Olen perheen kanssa juuri saanut pysyvän oleskeluluvan Sub-Class 136 BN Skilled Independent. Minä olin main applicant ja hakemukseen kuului vaimo ja 2v lapsi. Viisumien käsittelyajoista saa kuvan saitilla http://www.austimeline.com. Sieltä voi hakea eri kriteereillä, esim. niillä joilla te olette hakemassa, tietoa viisumien käsittelyajoista. Oma aikajanani löytyy kun haet username headwind:in tietoja sieltä, eli 8kk:ssa meni läpi (DIMIA:n quote oli 50 viikkoa lokakuussa 2002). Eteenpäin vain, kyllä se sieltä lähtee!

Ensiksi kannattaa lukea kaikki mitä tällä foorumilla sanotaan asiasta ja sitten heitä kyselyä tänne vaan niin neuvotaan minkä voimme.

Onnea matkaan, ja kärsivällisyyttä!
- headwind
Riku Aho

Raiwå

AMPZUKKA   :D

Nuorena se pitää tehdä, vaikka tukka leikata.

Ihan totta !!!!
Meiltä et saa negatiivista lauselmaa anomuksien jätön suhteen, vaikka maksaisit siitä.



:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

ampsukka

Juu on se varmaan ryhdyttävä anomusta pakertamaan heti kun ton miehekkään kesäloma alkaa. Itsekin kotona "oleilen" kun teen täällä päättötyötä. Toivottavasti saan senkin joskus valmiiksi kun tulee vaan täällä Dunderissa roikuttua.;)

Kiitos kannustuksesta ja kaikista viksuista neuvoista mitä foorumilla riittää!

Ama

Raiwå

Amptsukka :)

Ja muista että Dunderissa palvelu on kuitenkin ilmaista.
Ei niinkuin kilpailijoilla :coolh:coolh:coolh:coolh:coolh

Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

ampsukka

Olemme tutkailleet mieheni kanssa mahdollisuuksia hakea skilled viisumia. Mieheni pitäisi läpäistä pisteraja ja ilmeisesti silloin myös minä saan tulla siinä siivellä. :D
Ajattelin vain kysäistä, että tiedättekö huomioidaanko hakemuksessa hakemuksen jättöön mennessä vallinneet olosuhteet vai kuinka? Tällä tarkoitan lähinnä sitä, että miehen 30-vee päivät siintävät reilun puolen vuoden päässä eli kannattaako jos mahdollista hakemus laittaa sisään ennen sitä, koska sittenhän tipahtaa taas viisi pojoa pois.

Australiaan muutosta haaveilee

Ama