Australiaan vuoden 2010 alussa?

Aloittaja ssk, elokuu 16, 2009, 20:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ssk

Olisi kiva tietää, onko kukaan suunnitellut lähtöä tuolloin. Kaikki tuntuvat lähtevän nyt syksyllä! Itselläkin oli alunperin
sellainen tarkoitus, mutta suunnitelmat muuttuivat ja nyt joku tammikuu tuntuisi aika hyvältä vaihtoehdolta. Tosin suunnitelmat vielä todella alustavia.

Anyone? :)

Inkaa

Morjens!

Minä + 2kaveria lähetään tossa joulukuun alun jälkeen (koska Backstreet Boys tulee Suomeen 2.12  :pepsodent ) ja siitä tarkotus ainakin alkuun reissata vähän ja sit asettua Sydneyyn. Laita ihmeessä pm:ää niin voidaan vaihdella suunnitelmia (:  :XXXX

Edit. Sähköpostiosoite poistettu.
Takaisin Aussilaan toivottavasti pysyv?sti!

marinamak

hei, mekin lähdemme (toivottavasti!) heti joulun jälkeen (koska typerästi olemme luvanneet vanhemmille, että viedään nyt vielä joulu heidän kanssa... kun mollempien suku tekee nyt kamala sirkusta meidän lähdön takia)
olemme kyllä melkein vuoden (sen jälkeen kun jäimme viisumi-hakemukset) unelmoineet, vitsaileet, tms... mutta eipä juuri järjestäneet mitään. ja nyt tuntuu, että pitää nopeuttaa prosessi, koska lapsemme täytyy aloittaa koulun ensi vuoden alussa...
minulle voi lähettää viesti tähän: marinamakarkina@hotmail.com

saraj

Ciao,

täälläkin yksi 25-vuotias mimmi lähdössä yksin kohti Australiaa joulu- tai tammikuussa. Lentolippua ei siis vielä ole, mutta lähdössä olen!
Suunnitelmat samantyyppiset kuin aiemmin vastanneella eli ensin hiukan reissaamaan ja sitten Sydneyyn hiukan pidemmäksi aikaa.
Ottakaa kaikki vuoden lopussa tai ensi vuoden alussa lähtijät ihmeessä yhteyksiä :)

dianen@suomi24.fi

vill_e

Täällä kans lähdössä 4.1.2010 pariskunta 23v ja 24v. Tarkoitus olla kolme kk Australiassa (turistiviisumilla eli siis lomailua yms.) paluu 29.3 ja mahdollisesti tulomatkalla poiketa Thaimassa, jos vaan budjetti antaa periksi. Australiassa alustava suunnitelma on ostaa Sydneystä auto jolla sitten lähdemme seikkailemaan kohti pohjoista-->Cairns:iin. Sydney/Cairns väliä emme ole suunnitellut vielä tarkemmin missä paikoissa vietämme pidempiä aikoja, mutta sen näkee sitten matkan varrella...Elikkäs jos jollain on tämän reitin varrella jotain kohteita/paikkoja mitä olis pakko nähdä/kokea (semmoisiakin mitä ei netistä/oppaista selviä) niin vinkkejä tänne kiitos. Niin ja jos joku tarvitsee matkaseuraa/kyytiä tuolle etapille niin viestijä tulemaan.  ville.savolainen@hotmail.com
-Ville-

jaakkni

Moi,

Onko kenelläkään suunnitelmissa lähteä keväällä, maalis-/huhtikuussa, Australian lämpöön Working Holiday- viisumilla? Olen 20-vuotias lähdössä joko yksin tai kaverin kanssa - jos hän ehtii kerätä rahaa. :) Ota yhteyttä, jos kiinnostais matkaseura, vaikka lyhyemmäksikin aikaa.

-Jaakko

jaakko.niemi@pp6.inet.fi