Toll Roads!

Aloittaja MettiS, maaliskuu 24, 2012, 12:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MettiS

Terveppä terve!

Tässä yks tyhmä turisti millä ollut 2 kuukautta paku omissa nimissään ja oon ajanu pitkin adelaidea, melbournea, canberraa ja sydneytä. no tilanne on se että että tuli sydneys ajettua päin punasia ja sakko meni adelaiden hostelliin mikä toimi osoitteena sillon kun auto siirtyi meikämandoliinon nimiin. sain samalla kuulla näistä mahtavista tullimaksuista mitä joillain teillä on ja mielestäni niitä on tullut jossain vaiheessa ajettua. eli siis kysynkin teiltä rakkaat dunderilaiset. mitä tehdä? hostelli meilas sakon meikäläiselle mutta mitään tulli sakkoja sinne ei sitten ilmeisesti ollut saapunut (ainakaan vielä). Sain navigaattoriin asetettua et jatkossa välttelee tulliteitä. mut mitäs jos meikäläinen ei maksele niitä sakkoja? tuleeko noottia lentokentäl kun oon vuoden lopus lähössä maasta vai mitä tapahtuu? kylhä tuon yhen sakon voin tosta maksella pois mutta ne tullimaksut kuulemma on jotain 140 dollaria zibale jos ei 48 tunnin sisällä maksa. kellään kokemuksia aiheesta? neuvoja? paras nyt olis ainakin ilmeisesti vaihdella osote canberraan mis budjailen tällä hetkellä. kiitos jo etukäteen mahdollisesta hyödyllisestä infosta!

-Todellinen JJ / Teiden Ritari

hmclehto

Moikka noista tullimaksuista, en tieda jaatko kiinni pois lahdettaessa, mutta jos ikina haluat tulla takaisin ?? Olen itse joskus unohtanut maksaa tullin, asun Sydneyssa eika mulla oo sita toll tagia ja siis maksan online jalkikateen. Joskus tosiaan on unohtunut. No lappuhan sielta tipahtaa, mutta ei suinkaan tuon hintaisia kuin mainitsit, vaan tullin hinta ja kasittely maksu eli noin $30. Etko ole koskaan maksanut tullia? Kun esim. Sydneyssa saa visitor passin netista helposti ja silla saa kayttaa kaikkia tulli teita/ siltaa, tunneleita.